۳۰ شهریور ۱۴۰۱، ۸:۰۵

مدیرکل میراث‌ فرهنگی گلستان:

گردشگری استان گلستان از فقدان «آموزش» و «نظارت» رنج می‌برد

گردشگری استان گلستان از فقدان «آموزش» و «نظارت» رنج می‌برد

گرگان- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گلستان گفت: گردشگری گلستان از فقدان آموزش و نظارت رنج می‌برد که باید با تعامل و هم‌افزایی جوامع گردشگری این دو ضعف را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد ساوری شامگاه سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با جامعه هتلداران اظهارکرد: واحدهای اقامتی غیرمجاز مشکلات زیادی را برای استان و فعالان حوزه گردشگری به وجود آورده و تلاش می‌کنیم با بهره‌مندی از جوامع فعال در حوزه گردشگری نظارت و بازرسی بر تأسیسات گردشگری را افزایش دهیم تا با این خودنظارتی از بروز مشکلات در حوزه واحدهای غیرمجاز و یا متخلفان حوزه گردشگری جلوگیری شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان تصریح کرد: با تعامل و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان مسائل و مشکلات تأسیسات و واحدهای گردشگری استان را تسهیل خواهیم کرد تا به نفع توسعه گردشگری استان از ترک فعل‌های دستگاه‌ها جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اجرای استانداردسازی تأسیسات گردشگری استان، تأکید کرد: هدف از استانداردسازی تأسیسات گردشگری، ارتقا کیفیت خدمات، بهبود وضعیت تأسیسات گردشگری و تطبیق با استانداردهای روز است و نباید از طریق اجرای دستورالعمل‌های استانداردسازی موانعی را بر سر راه مدیران و بهره‌برداران واحدهای گردشگری ایجاد کنیم.

ساوری بیان کرد: دستورالعملی برای تسهیل‌گری در حوزه استانداردسازی تأسیسات گردشگری استان تدوین خواهد شد تا بتوانیم استانداردسازی تأسیسات را به نفع واحدهای گردشگری استان پیاده‌سازی کنیم.

کد خبر 5594446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha