۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۱

افراد مسلح ظهر امروز به کلانتری ۱۶ زاهدان حمله کردند

افراد مسلح ظهر امروز به کلانتری ۱۶ زاهدان حمله کردند

بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های داخلی، ظهر امروز (جمعه) افراد ناشناسی به کلانتری ۱۶ زاهدان حمله کردند که منجر به کشته شدن ۲ نفر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های داخلی، ظهر امروز (جمعه) افراد ناشناسی به کلانتری ۱۶ زاهدان حمله کردند.

گزارش‌ها از زخمی شدن برخی افراد و کشته شدن حداقل ۲ نفر در این حادثه خبر می‌دهد. یک ماشین آتش نشانی، یک پایگاه اورژانس و یک بانک توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شدند.

در میدان کشاورز و بازار مشترک و جمعه بازار نیز چند لاستیک و سطل زباله آتش زده شد. یک نانوایی در نزدیکی خیابان جام جم زاهدان نیز مورد هجوم اغتشاشگران قرار گرفت.

شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان از مردم خواسته فعلاً به محل‌های تجمع نزدیک نشوند و به شایعات شبکه‌های ضد انقلاب بی توجه باشند.
آخرین خبرها حکایت از آرامش در شهر زاهدان دارد.

کد خبر 5599726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمد AE ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      2 3
      شهادت نیروی امنیتی عزیز تسلیت به ملت ایران مردم بلوچ همیشه با غیرت و وطن پرست هستن این اختشاشات کار بیگانه هاست امیدوار نیروی مسلح غیور تلافی کنه
    • مرتضی IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      0 0
      فقط میتونم بگم متاسف هستم از این جماعت نادان بابا قبول گرانی هست ولی نه درحدی که از گشنگی بمیری بابا آقای من به بنده خدا از کشور همسایه پناه آورده به ایران بخدا نصف شب فقط جون ناموس ش برداشته فرار کرده‌بود نخورید آخه جهالت تا کی بخدا امنیت کشور ما تو دنیا حرف اول میزنه شما نمیتونی یه چک به بچه