۱۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد؛

آغاز فعالیت ۶ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس جدید در فارس

آغاز فعالیت  ۶ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس جدید در فارس

شیراز – رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آغاز فعالیت ۶ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس جدید در ناوگان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر وحید حسینی صبح پنجشنبه در مراسم آغاز به کار ۶ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس جدید در فارس با بیان اینکه برای خرید این ۶ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات اورژانس و وزارت بهداشت هزینه شده است، گفت: برای خدمات رسانی بهتر و سریع تربه مردم استان فارس قرار است ۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس به شهرستان‌های سپیدان- لامرد و فیروزآباد انتقال یابد و ۳ دستگاه آمبولانس هم به شهرستان‌های قیروکارزین-سروستان و کازرون اعزام شوند.

در ادامه دکتر محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس فارس هم با اشاره به اینکه ورود این ۶ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس می‌تواند کمک بزرگی برای اورژانس فارس باشد گفت: اورژانس استان روزانه با بیش از ۵ هزار تماس و بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ مأموریت در هر روز هنوز نیاز به آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های بیشتری دارد.

وی تصریح کرد: ۲۱۲ پایگاه اورژانس در استان فارس فعال هستند که برای خدمات رسانی بهتر و سریع‌تر به هم استانی‌ها راه اندازی بیش از ۱۰۰ پایگاه اورژانس در برنامه ریزی‌های آینده اورژانس فارس قرار دارد.

کد خبر 5603371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha