۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۷

بدون هیچ توضیحی؛

وزیر ورزش حکم مدیرعامل جدید باشگاه استقلال را صادر کرد

وزیر ورزش حکم مدیرعامل جدید باشگاه استقلال را صادر کرد

وزارت ورزش و جوانان با تایید خبر جابجایی در مدیریت باشگاه استقلال، تصویری از حمید سجادی و علی فتح الله زاده را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه خبر برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال در خبرگزاری مهر و سایر رسانه ها منتشر شد، انتظار می رفت که وزارت ورزش و جوانان دلایل این برکناری و جابجایی را اعلام کند اما همانطور که پیش بینی می شد، خبر این وزارتخانه بدون هیچ توضیحی فقط در حد یک خبر منتشر شد.

در خبری که از طریق پایگاه خبری وزارت ورزش منتشر شده آمده است: «وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز  حکم مدیرعامل استقلال را اهدا کرد. سید حمید سجادی، در دیدار با فتح الله زاده ، حکم مدیرعامل جدید استقلال را اهدا کرد.»

کد خبر 5610138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجید IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      0 0
      آدم میمونه چی بگه، وزیر از نظر قانونی چنین حقی نداره، انتخاب مدیر عامل به عهده هیئت مدیره هست. حداقل از نظر شکلی قانون را رعایت کنین بابا. بیسوادی در تمام لایه های سیستم اداری دولتی موج میزنه با اینجور انتخاب کردن ها مشخصه که چه نتیجه ای خواهد داشت.
      • آجرلو IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
        0 0
        مگر چه ویژگی و مهارت وتخصصی شما داشتید که این همه پیشنهاد داشتید . برای این فوتبال باید گریست که این همه متخصص ورزش بیکار ولی کسانی فقط با رابطه این همه پیشنهاد دارند . بنطرم بجای وزش بگریم بهتره.