۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۷

مدیر بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اعلام کرد؛

انجام بیش از ۹۵ هزار بازدید نظارتی از واحدهای صنفی خراسان رضوی

انجام بیش از ۹۵ هزار بازدید نظارتی از واحدهای صنفی خراسان رضوی

مشهد ـ مدیر بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال ۹۵ هزار و ۷۱۱ بازدید نظارتی از واحدهای صنفی استان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر شعربافیان اظهار کرد: بازرسان این سازمان در نیمه نخست امسال ۹۵ هزار و ۷۱۱ بازدید نظارتی از واحدهای صنفی و توزیعی استان انجام دادند.

مدیر بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: از این تعداد ۷۷ هزار و ۱۷۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی (توزیعی) در زمینه توزیع کالاهای اساسی و تعداد ۱۸ هزار و ۵۳۳ مورد بازرسی در حوزه واحدهای نانوایی استان بوده است.

وی ادامه داد: کل تعداد پرونده‌های تخلف تشکیل شده در این مدت هفت هزار و ۳۶۴ فقره است که هزار و ۵۲۰ مورد آن مربوط به حوزه نان و پنج هزار و ۸۴۴ فقره در مورد سایر کالاهای اساسی است.

شعربافیان بیان کرد: ارزش ریالی تخلفات در حوزه نان ۱۳۰ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال و نیز ارزش تخلفات مکشوفه در سایر کالاهای اساسی و صنوف ۲ هزار و ۵۹ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال است.

مدیر بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهار کرد: نظارت بازرسان جهاد کشاورزی با اولویت نظارت بر واحدهای عمده‌فروشی، انبارها، سردخانه‌ها، واحدهای تولیدی و کالاهای اساسی در بخش کشاورزی انجام می‌شود.

کد خبر 5613213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha