۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰

رئیس خانه صنعت و معدن ایران:

عمده مشکلات واحدهای صنعتی طی ۲ سال اخیر رفع شد

عمده مشکلات واحدهای صنعتی طی ۲ سال اخیر رفع شد

اصفهان- رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: طی ۲ سال گذشته بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی با همت دولت و بخش خصوصی رفع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالوهاب سهل آبادی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به روز ملی صنعت در دهم تیرماه، اظهار داشت: بسیاری از استان‌های کشور روز صنعت و معدن را در سالی که گذشت و طی ماه‌های اخیر برگزار کردند و این رویداد در اصفهان نیز روز چهارشنبه چهارم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری روز صنعت و معدن این است که جامعه صنعتی توانمندی خود را به رخ بکشد و مشکلات جامعه صنعتی را با مسئولان کشوری و استانی مطرح کند.‌

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه رویداد صنعت و معدن در سایر استان‌های کشور تاکنون به خوبی برگزار شده و مدیران کل صنایع با بخش خصوصی همکاری داشتند، ابراز داشت: امید است برگزاری روز صنعت و معدن در اصفهان نیز به طور شایسته انجام شود و وفاق، همدلی و همفکری بیشتری را شاهد باشیم.

سهل‌آبادی تصریح کرد: آنچه که رسانه‌ها می‌توانند انعکاس دهند توان کشور و توان صنعتی استان اصفهان است زیرا این استان با داشتن بیش از ۹ هزار واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک اشتغال بسیار خوب مهیا کرده‌است.

وی ابراز داشت: مردم کشور و بیگانگان بدانند که به لطف خدا طی ۲ سال گذشته بسیاری از مشکلات صنعتی با همت وزارتخانه، تشکل‌ها و خانه صنعت و معدن پیگیری و رفع شده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان توانست گام بسیار مهمی در راستای پیشرفت واحدهای صنعتی و رفع مشکلات بردارد، خاطرنشان کرد: به تازگی در خانه صنعت و معدن ایران استعلامی از واحدهای صنعتی کل کشور داشتیم تا مشخص شود کدام ارگان‌ها با صنایع همکاری داشتند و بر اساس این استعلام رتبه برتر را ستاد تسهیل کشور به دست آورد زیرا گام‌های مؤثری در راستای رفع موانع تولید برداشته است.

کد خبر 5616004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • صنعتگر IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      0 0
      حالا که فعلا دارید واحدهای صنعتی نیمه کاری که تولیدکننده ها با بدبختی و فلاکت دارند تکمیلش می‌کنند، خلع ید میکنید، یه ظام آشکار، واقعا خسته نباشید آقای دکتر سهل آبادی و آقای سواری، این چه وضعیه درست کردید؟