گروه های مقاومت فلسطین در غزه:

جنایات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری بدون مجازات نخواهد ماند

جنایات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری بدون مجازات نخواهد ماند

گروه های مقاومت فلسطین ضمن اعلام عزای عمومی و اعتصاب سراسری در نوار غزه، خواستار تشدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی در تمام نقاط تماس با فلسطین اشغالی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه با برگزاری نشست اضطراری تازه‌ترین تحولات کرانه باختری و جنایت جدید رژیم اشغالگر صهیونیستی در نابلس و رام الله را بررسی و در پایان بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه که «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین آن را قرائت کرد، تأکید شد: جنایت رژیم اشغالگر در نابلس بی پاسخ و بدون مجازات نخواهد ماند و ما از اتاق عملیات مشترک می‌خواهیم برای بررسی راه‌های پشتیبانی از کرانه باختری تشکیل جلسه دهد.

این بیانیه می‌افزاید: ما در تمام مناطق نوار غزه عزای عمومی و اعتصاب سراسری اعلام می‌کنیم و از همه ملت فلسطین در نوار غزه می‌خواهیم در تظاهرات شبانه علیه جنایات رژیم اشغالگر شرکت کنند و در تمام مناطق تماس با سرزمین‌های فلسطین اشغالی با نظامیان اشغالگر درگیر شوند.

گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند: ما از ساعت ۱۲ ظهر امروز سه شنبه تا پایان روز در نوار غزه عزای عمومی و اعتصاب سراسری اعلام می‌کنیم. همه مراکز تجاری بسته خواهد شد و همه نشانه‌های زندگی روزمره از جمله فعالیت اماکن دولتی و آموزشی متوقف خواهد شد. ما از تشکیلات خودگردان و نیروهای وابسته به آن می‌خواهیم با رژیم اشغالگر درگیر شوند چرا که وحدت و اقدام مشترک، شرط ضروری برای کسب پیروزی و موفقیت است.

گفتنی است که در پاسخ به فراخوان گروه‌های مقاومت فلسطین، عزای عمومی و اعتصاب سراسری در رام الله و نوار غزه از ظهر امروز برقرار شده است. جوانان فلسطینی در شمال شهر رام الله و شهرک تقوع در جنوب شرق بیت لحم با نظامیان صهیونیست درگیر شدند. این در حالی است که هزاران فلسطینی در مراسم تشییع پیکرهای شهدای جنایت صبح امروز رژیم صهیونیستی در نابلس شرکت کردند.

در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به کرانه باختری ۶ فلسطینی به شهادت رسیدند که پنج نفر از آنها از اهالی نابلس بودند.

کد خبر 5616808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha