۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۰۴

قادری مطرح کرد؛

احیای پایگاه خدمات اجتماعی با عنوان خانه بهزیست

احیای پایگاه خدمات اجتماعی با عنوان خانه بهزیست

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: با همکاری معتمدین محلی برای افراد کم‌برخوردار تمامی خدمات حمایتی و مددکاری ارائه می‌شود تا به مرحله توانمندسازی برسند. 

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در آئین ویژه ستاد توانمندسازی و تحول محلات کم‌برخوردار کشور بر احیا پایگاه خدمات اجتماعی تحت عنوان «خانه بهزیست» اشاره کرد و گفت: با همکاری معتمدین محلی برای افراد کم‌برخوردار تمامی خدمات حمایتی و مددکاری ارائه می‌شود تا به مرحله توانمندسازی برسند.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور در موضوع توانمندسازی و تحول ۲۰۲۰ محله کم‌برخوردار با دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مرتبط همکاری می‌کند، گفت: رویکرد بهزیستی در حوزه ارائه خدمت حرکت به سوی جامعه هدف است؛ بطوری که در توانمندسازی و تحول ۲۰۲۰ محله کم‌برخوردار که از نظر رشد شهری دچار مخاطره و آسیب هستند پایگاه‌هایی راه‌اندازی کرده است و جای آنکه افراد نیازمند به خدمت به ما مراجعه کنند ما به سمت آنها حرکت خواهیم کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در تبیین و تشریح طرح توانمندسازی و تحول ۲۰۲۰ محله کم‌برخوردار بر احیا پایگاه خدمات اجتماعی تحت عنوان «خانه بهزیست» اشاره کرد و گفت: با همکاری معتمدین محلی برای افراد کم‌برخوردار تمامی خدمات حمایتی و مددکاری ارائه می‌شود تا به مرحله توانمندسازی برسند.

کد خبر 5616932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha