۴ آبان ۱۴۰۱، ۰:۳۵

پولیتکیو: بایدن تحریم های جدیدی را علیه ایران وضع می کند

پولیتکیو: بایدن تحریم های جدیدی را علیه ایران وضع می کند

یک نشریه آمریکایی گفت که دولت آمریکا در راستای حمایت از اغتشاشات در ایران تحریم های جدیدی را علیه تهران اعمال خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک نشریه آمریکایی از تصمیم دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران در حمایت از اغتشاشات خبر داد.

بر اساس این گزارش، نشریه پولیتکیو اعلام کرد که دولت آمریکا طی روزهای آینده تحریم های جدیدی را به منظور حمایت از اغتشاشات در ایران وضع خواهد کرد که فرماندهان میانی پلیس ایران را که به ادعای آنها به «بدرفتاری با تظاهرکنندگان» متهم هستند، شامل خواهد بود.

این نشریه آمریکایی همچنین ادعا کرد که از سوی برخی فعالان درخواست هایی به بایدن برای تغییر نظام در ایران ارائه شده اما بایدن و دستیارانش تمایلی در این خصوص ندارند.

یک مقام وزارت خارجه آمریکا رویکرد دولت بایدن در این خصوص را یکپارچه اعلام کرد و افزود که در این خصوص چند دستگی وجود ندارد.

این مقام آمریکایی در عین حال با اذعان به ناتوانی آمریکا در حمایت از اغتشاشات، گفت: همه گمان می کنند که ما دارای قدرت جادویی هستیم.

کد خبر 5617166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      1 0
      تمام کارکنان دولت با خانواده هایشان را تحریم کنید
    • ایرانی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      0 0
      بل۶ اصلا کل مردم ایران راتحریم کنید مخضوصا تو زمین۶ اینترنت وفضای مجازی ،ما هم نمی خواهیم چیزی از شما ببیتیم وبشنویم ،شایداینطوری بتونیم مثل قبل راحت زندگی کنیم
    • رضا IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      0 0
      امسال زمستان چنان توی سرما و بدبختی گیر میکنن که هیچ کس جز خدا نمی تونه به فریادشون برسه دست خدا بالای همه دستهاست