۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۰۶

سخنگوی شورای شهر تهران خبر داد؛

پارادوکس های فرهنگی زیر پوست شهر

پارادوکس های فرهنگی زیر پوست شهر

سخنگوی شورای شهر تهران گفت:مجموعه پارادوکس‌ها و موازی کاری‌های فرهنگی در کشور کم نیستند و باید کاهش یابد و مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در نشست با رؤسای فرهنگسراهای شهر تهران با اشاره به موضوع فرهنگ گفت: انتهای همه راه‌های فرهنگی و توحیدی اهل بیت هستند و راه‌های متعددی برای رسیدن به این مقصد وجود دارد.

وی ادامه داد: هنر و فرهنگ در تمامی طیف‌ها تأثیر دارد و ما وظیفه داریم در شهرداری تهران برای رفع شرایط و مشکلات موجود قدم برداریم.

نادعلی با بیان اینکه برای تقسیم بودجه دستمان باز نیست گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران نیز وضعیت مناسبی از لحاظ بودجه ندارد.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به جایگاه فرهنگسراها گفت: در شرایط فعلی و با توجه به شرایط هجمه‌های موجود اتفاقات منفی بسیاری در کشور رخ می‌دهد و در شرایط کنونی و فاجعه‌های فرهنگی که رخ داده است باید برای بازنگری اقدامات صورت گرفته کار کنیم.

وی تصریح کرد: کار به جایی رسیده است که باید درباره هنر پاک صحبت کنیم وضعیت به گونه‌ای است که اکنون تئاتر و سناریو خوب و پاک که بتوان آنرا با خانواده و حال خوب دید کم پیدا می‌شود.

نادعلی با بیان اینکه قضاوتی از سوی حزب الهی‌ها وجود داشت که آن‌را رقیب مساجد می‌دانستند گفت: اما اکنون دیگر این موضوعات مطرح نیست و خیلی‌ها در فرهنگسراها با موضوعاتی مواجه می‌شوند که آنها را به سمت خط مسجد سوق می‌دهد.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مجموعه پارادوکس‌ها و موازی کاری‌های فرهنگی در کشور کم نیستند.

کد خبر 5626630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha