۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۵

در جلسه هیأت مدیره مجمع خیرین مسجد ساز کشور؛

برنامه‌های پیشنهادی سال ۱۴۰۲ مجمع خیرین مسجدساز ارائه شد

برنامه‌های پیشنهادی سال ۱۴۰۲ مجمع خیرین مسجدساز ارائه شد

در این جلسه برنامه‌های پیشنهادی سال ۱۴۰۲ مجمع خیرین مسجدساز با حضور استاد قرائتی بررسی و به تصویب رسید و مقرر شد، نسبت به تهیه مستند خیرین مسجدساز از سوی صدا وسیما اقدام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هیأت مدیره و هیأت امنا مجمع خیرین مسجد ساز کشور با حضور حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز و مدیر عامل مجمع خیرین مسجد ساز و جمعی از اعضا برگزار شد.

این جلسه با سخنرانی حجت الاسلام قرائتی پیرامون نکاتی در خصوص جایگاه مساجد در اسلام و اهمیت ساخت مسجد و گزارش سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و مدیر عامل مجمع خیرین مسجد ساز در خصوص اقدامات یک ساله مجمع خیرین همراه بود.

مدیر روابط عمومی مجمع خیرین مسجد ساز کشور با اشاره به اینکه در طول یک سال گذشته توجه ویژه به مسجدسازی در سیاست‌های ابلاغی سال ۱۴۰۱ ستاد اقامه نماز و ابلاغ برنامه‌ها و فعالیت‌های مصوب مجمع خیرین مسجد ساز در سال ۱۴۰۱ به استان و شهرستان‌ها در دستور کار مجمع بوده، از ساماندهی و تکمیل ساختار مجمع خیرین مسجد ساز در مرکز و استان و صدور ابلاغ مسئولین مربوط از تشکیل بانک اطلاعات مساجد متقاضی کمک در استان‌ها خبر داد.

وی افزود: کمک و مساعدت به ۳۴۴ باب مسجد و حضور در نمایشگاه قرآن و گردهمایی آموزشی و توجیهی ائمه جماعات شرکت ملی نفت ایران و شناسایی و معرفی خیرین مسجدساز به پروژه‌های عمرانی مسجدسازی در کشور از فعالیت‌های مجمع خیرین مسجد ساز می‌باشد.

حامد صالحی در ادامه گفت: در این جلسه برنامه‌های پیشنهادی سال ۱۴۰۲ مجمع خیرین مسجدساز با حضور استاد قرائتی بررسی و به تصویب رسید و مقرر شد، نسبت به تهیه و پخش مستند خیرین مسجدساز از سوی صدا و سیما اقدام شود.

وی با اشاره به مشارکت مجمع با بسیج سازندگی و سازمان نوسازی مدارس، گفت: در این جلسه مقرر شد نسبت به راه اندازی پویش تحت عنوان "آجر به آجر" با هدف جذب مشارکت‌های حداقلی آحاد مردم و تهیه نقشه‌های تیپ مساجد در قالب‌های مختلف و انتشار از طریق سایت مجمع در اختیار آحاد مردم قرار گیرد.

به روز رسانی سایت مجمع خیرین مسجد ساز کشور و معرفی آن از طریق فضای مجازی و رسانه‌های مکتوب و دیجیتال، پیگیری و مذاکره با چند شرکت مهندسی نرم افزار جهت ایجاد سامانه تحت وب مجمع خیرین مسجدساز و درج برنامه کمک و مساعدت به مجمع خیرین مسجدساز در برنامه‌های مصوب ۳۵ دستگاه اجرایی در سال، از دیگر برنامه‌های مجمع در یک سال گذشته می‌باشد که توسط مدیر روابط عمومی مجمع خیرین مسجد ساز کشور عنوان شد.

کد خبر 5628151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      0 0
      سلام روزتون به خیر. در شهر کرمان منطقه سیدی خیابان 24 مهر یک مسجد وجود دارد که الان حدود 20 سال است تکمیل نشده حتی هنوز دیوار ندارد مردم در شبهای احیا به سختی میروند سرویس بهداشتی ندارد. تقاضا دارم این مسجد کامل کنید تا مردم بتونن استفاده کنن.در این شهرک سیدی فقط همین مسجد وجود دارد. با تشکر