۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷

مدیر کل جذب سرمایه‌گذاری بوشهر:

جذب سرمایه‌گذاران خارجی در استان بوشهر افزایش یافت

جذب سرمایه‌گذاران خارجی در استان بوشهر افزایش یافت

بوشهر- مدیر کل دفتر جذب سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته جذب سرمایه‌گذاران خارجی در استان بوشهر افزایش یافت.

رسول رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری است که تلاش شده تا زمینه جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این استان فراهم شود.

وی با اشاره به نقش مهم جذب سرمایه‌گذار در رونق اشتغال و تقویت درآمدزایی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولان به ویژه استاندار بوشهر شاهد افزایش حضور سرمایه‌گذاران در این استان هستیم.

مدیر کل دفتر جذب سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر با اشاره به تلاش برای تداوم حضور سرمایه‌گذاران در استان خاطرنشان کرد: چهار سرمایه‌گذار از کشورهای حوزه خلیج فارس در استان بوشهر جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه دو سرمایه‌گذار از کشورهای حوزه خلیج فارس در سال جاری نسبت به سرمایه‌گذاری در استان اقدام کرده‌اند ادامه داد: ۲ سرمایه‌گذاری خارجی نیز مصوب شده است.

رستمی با اشاره به روند مثبت استان بوشهر در انجام تعهدات اشتغال طی سال جاری تاکید کرد: از ۲۱ هزار تعهد اشتغال، بیش از ۱۶ هزار شغل ایجاد شده است.

کد خبر 5630289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha