۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۱

در جلسه معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده مطرح شد؛

ضرورت تحول و دیدن مطالبات جدید بانوان

ضرورت تحول و دیدن مطالبات جدید بانوان

ضرورت تدوین احکام حوزه زنان و خانواده و ضرورت تحول و دیدن مطالبات جدید بانوان در جلسه هم اندیشی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با حضور مشاورین دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هم اندیشی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با حضور مشاورین دستگاه‌ها با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد.

این جلسه هم اندیشی با حضور مشاورین دستگاه‌ها، برگزار و خزعلی در ابتدا به ضرورت تدوین احکام حوزه زنان و خانواده و ضرورت تحول و دیدن مطالبات جدید بانوان اشاره کرد.

در ادامه جلسه لاله فرهنگ متین معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده به تبیین چارچوب کلی ساختار پیشنهادی برنامه هفتم پرداختند.

ارائه و بررسی احکام پیشنهادی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، ارائه گزارش دبیرخانه نظام جامع آماری زنان و خانواده و همچنین تبیین برنامه گرامیداشت روز زن و ضرورت تقسیم وظایف دستگاهی از دیگر عناوینی بود که در این جلسه مطرح و بررسی شد.

کد خبر 5638469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سعید از سوئد IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      1 1
      همش راجب مطالبات زنان گفته می‌شود دلیل این امر جدایی بین زن و مرد ایرانی است دولت چرا سرش کلاه می‌رود. با خانمهای سوئدی وقتی راجب مهریه، گرفتن نصف مال مرد در صورت طلاق، نداشتن مسیولیت اقتصادی زنان حرف میزنم، تازه متوجه نابرابری ضد مردان می‌شوند. برای برابری فقط به مطالبات زنان گوش ندهیم.
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      0 0
      اولین قدمی که دولت باید در این زمینه برداره برکناری همین خانم خزعلی و جایگزینی فردی که زبان دختران و زنان امروزی رو بفهمه
    • جعفری IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      0 0
      من برایم سوال شده که چرا رئیس جمهورهای ما در معاونت زنان خود خانمهایی را انتخاب میکنند که فرزندانشان مقیم آمریکا و کانادا هستند بنظر بنده میخواهند نشان دهند که معاونت های با. فرهنگ وتحصیل کرده دارند سطح کلاسشان از ایران بالاتره در سطح غرب هستند
    • محمدرضا IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      0 0
      مطالبه من فقط حجاب فاطمی