۳ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۵۸

رئیس مجمع بسیج پیشکسوتان سپاه دامغان:

بسیجیان در جنگ ترکیبی جان خود را برای حفظ امنیت کشور فدا کردند

بسیجیان در جنگ ترکیبی جان خود را برای حفظ امنیت کشور فدا کردند

دامغان- رئیس مجمع بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه بسیجیان در جنگ ترکیبی جان خود را برای حفظ امنیت کشور فدا کردند، گفت: مردم قدردان مجاهدت بسیجیان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا حسینی شامگاه پنج شنبه در گردهمایی بسیجیان و ایثارگران پیشکسوت و بازنشستگان فراجا و ارتش به میزبانی حسینیه شهدای گمنام سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه بسیجیان در جنگ ترکیبی جان خود را برای حفظ امنیت کشور فدا کردند، ابراز داشت: هفته بسیج همواره فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روحیه بسیجی و بیان افتخارات و دستاوردهای این تشکیلات مردمی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه نگاه ملکوتی حضرت امام (ره) این بود که بسیج چند بعدی باشد و در حوزه‌های مختلف مورد نیاز مردم ورود می‌کند و مکتب انقلاب اسلامی مرهون وجود بسیج و گفتمان بسیج است، افزود: بسیج در بحران‌ها حضور داشته و همراه، همدرد و هم‌نشین آسیب دیده‌ها بوده و آن را شاهد بودیم.

رئیس مجمع بسیج پیشکسوتان سپاه دامغان گفت: هفته بسیج یادآور بزرگ مردی‌ها، اخلاص و از خود گذشتگی افرادی است که خدمت گذار و دلسوز مردم هستند و جامعه باید قدردان زحمات و خدمات بسیج باشد؛ چرا که خدمات بسیاری انجام داده و یادگاری است که از امام راحل برای ملت ایران به ودیعه گذاشته شده است.

کد خبر 5639525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha