۵ آذر ۱۴۰۱، ۸:۳۹

در گفت و گو با مهر عنوان شد؛

کسب مقام سوم تیم فوتوالی خراسان جنوبی در کشور

کسب مقام سوم تیم فوتوالی خراسان جنوبی در کشور

بیرجند- رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان جنوبی گفت: یزد، گلستان و خراسان جنوبی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات فوتوالی ستارگان جوان کشور را کسب کردند.

ابوالفضل داوطلب در گفت و گو با خبر نگار مهر اظهار کرد: در سومین دوره از مسابقات فوتوالی جام ستارگان جوان کشور به مناسبت هفته بسیج، ۱۰ تیم از ۹ استان کشور سوم و چهارم آذر ماه به میزبانی طبس با یکدیگر رقابت کردند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در زمین ساحلی روستای دشتغران شهرستان طبس برگزار شد، افزود: تیم‌هایی از استان‌های یزد، خراسان رضوی، مازندران، زنجان، کرمان، هرمزگان، گلستان، البرز و دو تیم هم از خراسان جنوبی با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان جنوبی افزود: ۴۰ ورزشکار در این دوره از مسابقات در قالب ۱۰ تیم طی دو روز رقابت کردند.

وی ادامه داد: اختتامیه رقابت‌های فوتوالی جام ستارگان جوان روز جمعه با حضور رئیس انجمن فوتوالی کشور در طبس برگزار شد.

داوطلب افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم‌های یزد، گلستان و خراسان جنوبی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

به گفته وی دوره داوری درجه سه فوتوالی نیز از دوشنبه و با حضور ۳۰ ورزشکار و داور کشور در طبس برگزار شد.

وی اظهار کرد: فعالیت کمیته فوتوالی استان از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و تیم‌های خراسان جنوبی در همه دوره‌های جام ستارگان حضور فعالی داشته‌اند.

داوطلب با بیان اینکه تیم‌های فوتوالی در شش شهرستان استان فعالیت می‌کنند، ادامه داد: اردیبهشت امسال تیم فوتوالی خراسان جنوبی در اولین دوره مسابقات لیگ فوتوالی کشور شرکت کرد و موفق به کسب مقام چهارم و رتبه اول اخلاق این مسابقات شد.

کد خبر 5640071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha