۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۰

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

سهمیه ۲۴۰۰ نفری برای سواد آموزی استان سمنان/ ثبت نام آغاز شد

سهمیه ۲۴۰۰ نفری برای سواد آموزی استان سمنان/ ثبت نام آغاز شد

سمنان- معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ثبت نام دوره سواد آموزی برای افراد بین ۱۰ تا ۶۰ سال در هشت شهرستان استان آغاز شده است.

زینب داوودی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور از ابتدای هفته ثبت نام دوره‌های سواد آموزی در استان سمنان نیز آغاز شده است، تاکید کرد: کلاس‌های سال تحصیلی جدید برای کسانی که بی سواد و کم سواد هستند برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه داوطلبان از سن ده تا ۶۰ سال می‌توانند در دوره‌های سواد آموزی ثبت نام کنند، افزود: علاقمندان می‌توانند به مراکز آموزش و پرورش شهرستان‌های استان سمنان مراجعه و در دوره سواد آموزی ثبت نام کنند.

معاون آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید دو هزار و ۴۶۰ نفر سهمیه سواد آموزی برای این استان در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: از این تعداد ۹۲۰ نفر در دوره سواد آموزی حضور خواهند داشت.

داوودی با بیان اینکه ۱۱۰ نفر در دوره‌ی انتقال حضور خواهند داشت که در واقع تکمیلی بر آموزش‌ها خواهد بود، تاکید کرد: ۴۴۰ نفر نیز در دوره‌ی تحکیم سواد تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری دوره سواد آموزی اندیشیده شده است، تاکید کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم تا نسبت به اطلاع رسانی آغاز ثبت نام مبادرت ورزند تا افراد محروم از تحصیل اما علاقمند، در این دوره‌ها حضور یابند.

کد خبر 5640323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha