۶ آذر ۱۴۰۱، ۹:۱۸

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:

خدمت به خانواده شهدا توفیق بزرگی است

خدمت به خانواده شهدا توفیق بزرگی است

زاهدان- نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: همه ما مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها هستیم و خدمت به این‌ها توفیق بزرگی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را توفیقی بزرگ دانست و عنوان کرد: همه ما مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها هستیم و به هر میزانی که در این راستا تلاش کنیم هنوز جای کار وجود دارد و این در حالی است که در این حوزه کم کاری صورت گرفته است.

امام جمعه زاهدان افزود: خانواده شهدا باید برای ادامه راه شهدا، جانبازان و همچنین حفظ و تقویت فرهنگ ایثار، مقاومت و جهاد پیشتاز و پیش قراول باشند و همه ما نیز باید این مسیر پرافتخار را دنبال کنیم.

آیت‌الله محامی کار بنیاد شهید و امور ایثارگران را از جهات مختلف مهم عنوان کرد و دستیابی به توفیقات روز افزون را از خداوند متعال مسئلت نمود.

در ابتدای این دیدار محمد ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز گزارشی از عملکرد این مجموعه ارائه کرد.

کد خبر 5640969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نشناس AE ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      0 0
      سلام حاجی اقا خدمت به خانواده ایثارگران شهدا افتخار هسته .ولی خدمتی نمیشه که افتخاری .باشد .وقتی میگن جانباز ۴۵ درصد شیمیای .یعنی یک انسان که نصف بدنش .معلول ناقص هسته .این ادم نصف جون باید هنوز با یک خواهر شهید باید توی یک خونه اجارای خشت گلی باشد به خون تمام شهدا قسم ما هر شب شاهد کلمه خودمان میدی