۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۹

پیگیری‌های خبرنگار مهر حکایت دارد؛

احتمال اعطای واحد مسکونی به بازیکنان تیم ملی پس از برد امشب

احتمال اعطای واحد مسکونی به بازیکنان تیم ملی پس از برد امشب

شهرداری تهران در صورت برد تیم ملی ایران در مقابل آمریکا به احتمال زیاد قصد اعطای یک واحد مسکونی به هر یک از بازیکنان در پایتخت را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و دهمین جلسه شورای شهر تهران از اعطای جایزه ویژه به فوتبالیست‌ها در صورت برد مقابل آمریکا خبر داده بود و گفته بود: اگر تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم فوتبال آمریکا برنده شود و به مرحله بعد برود جایزه‌ای از سوی مدیریت شهری به آنها اعطا خواهد شد.

در همین راستا؛ عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود خبر از اعطای جایزه ویژه به اعضای تیم ملی فوتبال داد و نوشت: ‏شهردار تهران فارغ از هر نتیجه‌ای، هدیه ویژه‌ای را به پاس تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان در نظر گرفته است‬ که این هدیه پس از بازی امشب برابر آمریکا اعلام خواهد شد. شورا و شهرداری تهران در کنار هموطنان برای پیروزی بچه‌های ‎تیم ملی دعا می‌کنند.

این در حالی است که پیگیری‌های خبرنگار مهر حاکی از این است که به احتمال قوی شهرداری تهران در صورت برد تیم ملی ایران در مقابل آمریکا قصد اعطای یک واحد مسکونی به هر یک از بازیکنان را دارد که البته این موضوع نیازمند انجام بررسی‌های بیشتر و اخذ مجوز از سوی شورای شهر تهران است.

کد خبر 5643145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      آقای شهردار ضمن احترام به این عزیزان اما هر کدوم از فوتبالیستها علاوه بر خانه های لاکچری ویلای لاکچری و حساب پرو پیمان دارند بهتر نیست این هزینه ی به این سنگینی رو در قالب تسهیلات ویژه برای کسانی قرار دهید که در هزینه خورد و خوراکشان هم مانده اند چه برسد به داشتن چهار دیواری
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      مردم عادی اگه طرفدار تیم ملی نباشن میگید عرق ملی ندارن. بعد به بازیکنها از جیب بیت المال حاتم بخشی میکنید؟؟ این همه ادم تو این کشور حتی نمیتونن به خانه دار شدن فکر هم بکنن اونوقت اپارتمان رو میدید به اینها
    • علی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      تصمیمات احساسی در مدیران ناکارآمد. بخشش از جیب مردم فلاکت زده افتخار نیست
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      واقعا که. اینها هیچ کدوم‌نیازی ندارن. فکر کنم اگه به گرونی و فقر مردم رسیدگی کنید همه فوتبالیست ها بیشتر خوشحال میشن. چند روز پیش هم که میلیو ن ها تومن دادین.در حالی مردم روز به روز فقیرتر میشن.پس اگه باز اعتراضات حتی بیشتر بود گله نکنید خودتون باعثش هستین
    • سیدعلی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      ورزش و سیاست؟؟؟
    • سجاد IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      اگر این خبر صحت داشت لطفا شهرداری خیلی شفاف اعلام کند که هزینه این هدیه از حساب شخصی افراد طراح این طرح است... قطعا قرار نیست از بیت المال چنین هزینه ای به قشری از جامعه با درآمد میلیاردی داده شود! و صد البته پیشرفت و مطرح شدن آنها در ویترین جام جهانی هم برای انگیزه برد و درخشش بازیکنان کافیست...
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      بازیکنان به جایزه شما احتیاج نداره بدین به فقرا246
    • محمدحسین IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      همین جوریش هم امکانات و بودجه‌ی فوتبال نجومیه! دیگه بیش از حد نباید بهشون رسید. حق ورزشکار‌های دیگه که خیلی از فوتبالیست‌ها موفق‌ترن، ضایع می‌شه. این کار رو نکنید لطفاً!
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      خوبه ارث باباتون که نیست می بخشید نمی گفتید هم از پاچه خواریشون معلوم بود
    • علی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      من به سهم خودم راضی از این کار نیستم! به جاش به وظایف مشخص شده برای شهرداری بپردازند؛ این وظیفه شهرداری و شورای شهر نیست! امیدوارم شایعه باشه !!
    • مهدی US ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      قطعا اشتباهه این کار. اولا که اینها خونه دارن. ثانیا چرا تهران؟! خب تو شهرهای دیگه بهشون خونه بدین!!