۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۶

امام جمعه ملبورن:

جامعه جهانی به وعده خود برای یاری فلسطین عمل کند

جامعه جهانی به وعده خود برای یاری فلسطین عمل کند

نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا با محکومیت تشدید وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی بیت المقدس گفت:جامعه جهانی به وعده خود برای یاری فلسطین عمل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی طی سخنانی در جلسه هفتگی در شهر ملبورن گفت: نهادهای ناظر حقوق بشری جهان علیه ظلم و وحشیگری‌های اسرائیل یکصدا شده و برای اجرای قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل درباره فلسطین اقدام کنند.

وی تاکید کرد: ما تشدید اوضاع فلسطین اشغالی و افزایش تروریسم صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنیم با این حال سکوت شرم آور جهان در قبال اقدامات ضدبشری حاکمان و نظامی رژیم کودک کش اسرائیل شگفت انگیز است.

امام جمعه ملبورن گفت: همه کشورها باید در کنار یکدیگر علیه ظلم و اشغالگری نامشروع قدرت‌های استکباری مبارزه نمایند زیرا فقط با وحدت و انسجام می‌توانیم رفاه و آرامش را برای ملت‌های خود فراهم نمائیم.

وی زندگی حضرت زینب کبری سلام الله علیها، را سرلوحه و منبع الهام برای بانوان دانست و تاکید کرد: دختران، خواهران و تمامی بانوان جهان اسلام برای رسیدن به رفاه و سعادت می‌بایست از تعلیمات حضرت زینب (س) تبعیت نمایند.

امام جمعه ملبورن افزود: حقوق بانوان و دختران در پرتوی سیره فاطمی و زینبی نهفته است لذا زنان باید برای هوشیاری در برابر ظلم، ناهنجاری‌ها و اعتلای حق از سیره حضرت زینب سلام الله علیها پیروی کنند.

کد خبر 5647524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha