۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۹:۱۸

ذوالنوری در تذکر شفاهی:

مسئولان چین به مسیر درست بازگردند

مسئولان چین به مسیر درست بازگردند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به مسئولان چینی تذکر می‌دهم که خود را در مسیر کجی که صهیونیست‌ها و محور عبری - عربی طراحی کردند، قرار نداده و به مسیر درست بازگردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۰ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: رحلت جانسوز رستم قاسمی را که خدمات زیادی بر جای گذاشت، تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان آرزوی سلامت و طول عمر دارم. همچنین درگذشت فرزند همکارمان حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری بروجنی را که از نمایندگان مؤثر مجلس است، تسلیت می‌گویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر حمایت از امارات در ماجرای جزایر سه‌گانه، گفت: به مسئولان چینی تذکر می‌دهم که خود را در مسیر کجی که صهیونیست‌ها و محور عبری - عربی طراحی کردند، قرار نداده و به مسیر درست بازگردند.

کد خبر 5651819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نسیم IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      0 0
      ما ملت ایران هم متوجه شدیم پشت پرده نقشه بوده من از شهروندان قدیم جنوب شنیدم که در زمان های گذشته فقط به شهروند یک از کشور عربی در این جزایر اجازه داده شده بود برای گله داری و چرای خوراک علوفه گوسفندان آنها بعد از این قضیه با دخالت غرب در افکار حکومت امارات جا انداختن که این جزایر متعلق به شما بوده
    • نسیم IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      0 0
      حتی مردم جنوب عده ای بومی هایی که در این جزایر از قدیم اجداد نسل های پیشین زندگی می کنند این ادعا رو سال ها رد می کنند و بیانیه رو مداخله غرب از گذشته در افکار ذهن کشور عربی همسایه می دانند ایرانیان بومی این جزایر به خوبی آگاه هستند این جزایر متعلق به ایران ملت ایران از گذشته دور تا به امروز بوده