۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۰

به مناسبت هفته پژوهش اعلام شد؛

تسهیل شرایط ثبت نام برای دوره مجازی تربیت مدرس بنیاد سعدی

تسهیل شرایط ثبت نام برای دوره مجازی تربیت مدرس بنیاد سعدی

بنیاد سعدی به مناسبت هفته پژوهش، کارت تخفیف ۵۰ درصدی ثبت نام در دوره تربیت مدرس مجازی برای بازدید کنندگان غرفه این بنیاد در نمایشگاه بین المللی دستاوردهای پژوهش و فناوری در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیاد سعدی برای معرفی آخرین محصولات پژوهشی و فناورانه در حوزه آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان جهان، در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار از ۱۹ تا ۲۲ آذر ۱۴۰۱ در سالن ۲۷ حضور پیدا کرده است.

به همین مناسبت، کارت تخفیف ۵۰ درصدی ثبت نام در دوره غیر همزمان روش تدریس زبان فارسی برای بازدید کنندگان غرفه بنیاد سعدی در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است. این کارت‌ها فقط در مدت برگزاری نمایشگاه بین المللی دستاوردهای پژوهشی و فناوری ارائه خواهد شد و مهلت استفاده از تخفیف تا پایان سال جاری است.

مهلت ثبت نام برای شرکت در دوره غیر همزمان روش تدریس زبان فارسی تا پایان ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تعیین شده است. اصلی‌ترین ویژگی دوره این است که لزومی ندارد زمان مشخصی برای حضور دانشجو و استاد در سامانه تعیین شود. همچنین محتوای این دوره‌ها به دلیل نوع طراحی، غنی‌تر است و با کیفیت بالاتری نسبت به دوره‌های همزمان طراحی شده است. محتوای دوره‌های غیرهمزمان در بنیاد سعدی شامل ویدئوهای آموزشی تعاملی، متن ویدئوها، منابع مرتبط و آزمون آنلاین طراحی شده است. هر دوره غیرهمزمان شامل چندین جلسه و هر جلسه شامل چندین قسمت ویدئوی آموزشی است.

جهت اطمینان از حفظ کیفیت آموزش، روش آموزشی در دوره‌های غیرهمزمان به‌صورت مرحله‌ای طراحی شده است؛ بدین گونه که در صورت مشاهده ویدئوها و قبولی در آزمون هر جلسه، امکان مشاهده محتوای جلسه بعدی فراهم می‌شود.

در پایان جلسات نیز آزمونی از تمام محتوای دوره برگزار می‌شود که تصحیح آن خودکار است و کاربر می‌تواند نتیجه آزمون را لحظاتی پس از آن مشاهده کند. گواهی دوره در صورت مشاهده تمام جلسات و کسب نمره قبولی در آزمون‌های مستمر و پایانی به‌صورت الکترونیکی صادر می‌شود. گواهی‌های صادرشده دارای کد و لینک اعتبارسنجی از طریق سایت بنیاد سعدی هستند. برای شرکت در دوره‌های غیرهمزمان نیازی به هماهنگی نیست و با ورود به سامانه و ثبت‌نام، در هر زمانی تا اسفند ۱۴۰۱ می‌توان در دوره شرکت کرد.

کد خبر 5652939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha