۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۹:۲۴

فرماندار دماوند:

۵۶ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در زیبادشت رودهن تخریب شد

۵۶ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در زیبادشت رودهن تخریب شد

دماوند- فرماندار دماوند از تخریب ۵۶ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در زیبادشت رودهن خبر داد و گفت: برخورد جدی همراه با تخریب بنای غیرمجاز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای احکام قضائی و پیرو مصوبات ستاد پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در دماوند و در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی، زراعی و باغی و در راستای حفظ و حراست از اراضی، کشاورزی، با حضور عوامل انتظامی در مجموع تعداد ۵۶ فقره تغییر کاربری غیر مجاز در منطقه زیبا دشت از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند تخریب شد.

طاهرخانی گفت: در این راستا در منطقه مذکور تعداد ۴۹ مورد دیوار کشی به متراژ ۵ هزار و ۴۳۰ متر طول، ۴ مورد بنای غیر مجاز به مساحت ۱۲۰ متر مربع، ۲ مورد محوطه سازی و یک مورد آلاچیق به مساحت ۶ متر مربع، تخریب و در مجموع ۳۲ هزار و ۳۶ متر مربع آزاد سازی سطح انجام شد.

وی عنوان داشت: پیرو مصوبات ستاد مدیریت ساخت و ساز غیر مجاز دماوند با هرگونه ساخت و ساز فاقد مجوز و غیر قانونی برخورد و تخریب خواهد شد و از ساکنان محترم شهرستان می‌خواهیم در صورت مشاهده موارد تخلف در این زمینه موضوع را به دستگاه‌های مربوطه اطلاع رسانی نمایند تا برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

کد خبر 5655801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha