۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲

مدیر بازرسی جهاد کشاورزی اردبیل:

اجرای طرح نظارتی شب یلدا در اردبیل/۱۸ اکیپ جهاد کشاورزی فعال شد

اجرای طرح نظارتی شب یلدا در اردبیل/۱۸ اکیپ جهاد کشاورزی فعال شد

اردبیل- مدیر بازرسی کالاهای اساسی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ۱۸ اکیپ بازرسی و نظارت بر عرضه کالاهای اساسی جهاد کشاورزی با سرکشی در مراکز فروش کالاهای پرمصرف شب یلدا در حال فعالیت هستند.

نادر شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۱۸ اکیپ بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی استان با سرکشی به مراکز عمده فروش کالاهای پرمصرف شب یلدا در حال فعالیت هستند.

وی افزود: این اکیپ‌ها به صورت شیفت صبح و عصر مشغول رصد و پایش و بررسی قیمت‌ها در کالاهای پرمصرف همچون میوه، آجیل و خشکبار، فروشگاه‌های بزرگ و خرده فروشی‌های سطح بازار هستند.

مدیر بازرسی کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سو استفاده احتمالی عوامل فرصت طلب و سودجو در ایام پایانی آذر ماه در استان در حال اجرا است.

شهبازی با بیان اینکه با متخلفان بدون اغماض برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: در این راستا متخلفان ضمن تشکیل پرونده جهت برخورد قضائی به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

کد خبر 5661444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عارف از مشگین IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 0
      کاش جهاد کشاورزی به جای کذاشتن ۱۸ اکیپ نظارتی دو تا اکیپ نظارتی هم برای کشاورزان بدبخت می گذاشت وبه مشگلاتشون رسیدگی میکرد