۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۰۲

علیرضا جاوید در نشست" خادمین شهر تلاش و زندگی" مطرح کرد؛

وظیفه داریم حال مردم را خوب کنیم

وظیفه داریم حال مردم را خوب کنیم

معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: ما وظیفه داریم با بالابردن سطح خدمت رسانی به شهروندان این منطقه حال خوب را به مردم محلات این منطقه تسری ببخشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جاوید در نشست" خادمین شهر تلاش و زندگی" با برشمردن ویژگی‌های یک مدیریت کارآمد که به اصلاح امور مردم و شهروندان می‌انجامد؛ گفت: تشکر از نکوداشت مدیران گذشته الگویی برای آیندگان است و نشان شایستگی یک مدیر در تکریم مدیران ما قبل خود است و این تکریم مدیران گذشته زمانی محقق خواهد شد که دستورات و اقدامات مدیران قبلی ادامه و گاهاً بروز رسانی شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مدیریت در کشور ما شبیه به یک دو امدادی است؛ از زحمات شهرداران گذشته و مدیران اسبق این مجموعه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در ادامه این نشست احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با حضور در میان کارمندان این مجموعه به شنیدن دغدغه‌های کارکنان این منطقه پرداخت و به ارائه گزارش عملکرد از زمان بیش از یک‌سال حضور خود در این منطقه پرداخت و خاطر نشان کرد: در این منطقه سعی بر استفاده از بدنه‌ی تخصصی کارشناسان خود منطقه در تمامی سطوح است و این منطقه به لحاظ بدنه کارشناسی کم‌ترین به کارگیری از نیروهای خارج از منطقه را دارا می‌باشد.

وی با بیان اینکه منطقه ۵ با بیش از ۹۰۰ هزار نفر جمعیت جز کلانشهرهای سطح یک محسوب می‌شود و تاکنون ۹۰ پروژه عمرانی در این منطقه افتتاح گردیده است تصریح کرد: ما وظیفه داریم با بالا بردن سطح خدمت رسانی به شهروندان این منطقه حال خوب را به مردم محلات این منطقه تسری ببخشیم.

در نشست فوق ضمن تشکر و قدردانی از زحمات آقایان کلهری، غفوری، ترکاشوند و خسروآبادی، طلوعی از شهرداران اسبق این منطقه هرکدام به بیان نقطه نظرات و پیشنهاداتی در جهت بهبود فرآیند خدمت رسانی برای شهروندان و کارکنان این مجموعه پرداختند.

کد خبر 5661873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha