۱ دی ۱۴۰۱، ۸:۵۳

در نکا انجام شد؛

برپایی جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب مازندران

برپایی جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب مازندران

نکا- جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیان مازندران در چهار رشته ورزشی با حضور ۳۰۰ ورزشکار در شهرستان نکا آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام میثم نبوی مسئول بسیج طلاب مازندران در حاشیه افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این جشنواره در چهار رشته فوتسال، شنا، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز با حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۲۲ شهرستان استان آغاز شد، افزود: این جشنواره به همت سازمان بسیج طلاب و تربیت بدنی سپاه کربلا و به میزبانی شهرستان نکا برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف سازمان بسیج طلاب، ایجاد نشاط، شور، سلامت جسمانی را از جمله اهداف جشنواره فرهنگی ورزشی یاد کرد و گفت: تیم‌ها و نفرات برتر به جشنواره فرهنگی ورزشی که قرار است در شهرستان رامسر برگزار شود، راه می‌یابند.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز با تاکید بر ایجاد شور و نشاط انقلابی در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: باید ورزشگاه‌ها و برترین‌های ورزشی دارای منش و الگوی جوانمردی باشند و حفظ روحیه انقلابی و اسلامی در ورزشگاه‌ها ضروری است.

حجت الاسلام رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا نیز با اظهار اینکه این مسابقات ورزشی زمینه‌ای برای برگزاری مسابقات کشوری ورزشی فرهنگی طلاب کشور خواهد بود، افزود: ورزش جایگاه ویژه ای در جامعه دارد و طلاب و روحانیون در همه عرصه‌ها از جمله ورزش فعال و پرتلاش هستند.

کد خبر 5662079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha