۵ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۰۵

وزیر آموزش و پرورش:

احیای «تربیت معلم» از اولویت‌های دولت سیزدهم است

احیای «تربیت معلم» از اولویت‌های دولت سیزدهم است

سمنان- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه احیای «تربیت معلم» از اولویت‌های دولت سیزدهم است، گفت: در کنار این موضوع، احیای بخش پرورشی در مدرسه‌ها را نیز به صورت ویژه دنبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی همزمان با صبح دوشنبه با بیان اینکه دو اولویت در مجموعه وزارت آموزش و پرورش وجود دارد که یکی از آنها اعتلای تربیت دانش آموزان است، تاکید کرد: احیای بخش پرورشی در مدارس یکی از اقدامات و اولویت‌ها در این زمینه است.

وی با بیان اینکه احیای تربیت معلمان از اولویت‌های دولت سیزدهم است، ابراز کرد: تلاش می‌شود منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جذب نیروهای کارآمد در بدنه مدارس و آموزش و پرورش مورد لحاظ قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان که استان سمنان نیز در این بخش از ظرفیت خوبی برخوردار است، دیگر اولویت وزارتخانه محسوب می‌شود، گفت: توجه ما به معلمان کارآمد است.

نوری با بیان اینکه تمام این اقدامات در راستای تلاش برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش صورت می‌گیرد، گفت: نیاز به همراهی بخش‌های مختلف حاکمیتی و خدماتی و… با آموزش و پرورش در زمینه اعتلای تربیت نسل آتی ایران اسلامی داریم.

وی افزود: به عبارت دیگر همانطور که رهبر معظم انقاب اسلامی نیز تاکید داشتند بخش‌های مختلف به منظور تربیت و تعالی نسل آینده همراه آموزش و پرورش باشند.

کد خبر 5665503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha