۵ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵

نوروزی در صحن مجلس:

آب سوز کردن خودروها باعث کاهش آلودگی هوا می‌شود

آب سوز کردن خودروها باعث کاهش آلودگی هوا می‌شود

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گفته یکی از متخصصان، با تولید ماشین‌های آب سوز مشکل آلودگی هوا و بحران انرژی حل و فصل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن نوروزی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: یکی از متخصصان ایرانی گفته که می‌توان ماشین‌های آب سوز تولید کرد. طبق گفته این متخصص اگر ماشین‌ها را آب سوز کنیم آلودگی هوا در کلان شهرهایی مانند تهران تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای بنده این است که از این متخصص دعوت شود تا در مجلس و کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور پیدا کند تا توضیحاتی درباره آب سوز شدن ماشین‌ها ارائه کند. قطعاً این کار می‌تواند مشکل آلودگی هوا و بحران انرژی را حل و فصل کند.

کد خبر 5665579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • قربانی انقلاب IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      3 0
      آقای نوروزی عزیز برادر گرامی الان خشکسالیه!!! توی این شرایط، کم آبی مملکت کوتاه بیا استاد!!
    • علی IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      0 0
      منظور از آب سوز کردن چیست؟ اگر منظور سوخت هیدروژنی است که خیلی عالیه، با جداسازی اکسیژن موجود در آب سوخت هیدروژنی تولید میشود که سوخت پاک و پرقدرتی است و حتی در دنیا بحث آن است که جایگزین سوخت فعلی هواپیماها شود، البته تولید سوخت هیدروژنی برق زیادی میخواد که باید تولید برق از انرژی اتمی گسترش یابد
    • دکتر علی اکبر دادخواه IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      2 0
      چرا در موضوعی که هیچ اطلاعی ندارید وارد می‌شوید؟ خودروی آب سوز کلا توهم و کلاهبرداری است. حداقل با افراد متخصص مشورت کنید و وقت مجلس را صرف توهمات نکنید.