۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۳۷

اختصاص ۳۰ میلیارد برای توسعه کشاورزی در چهار محال و بختیاری

اختصاص  ۳۰ میلیارد برای  توسعه کشاورزی در چهار محال و بختیاری

شهرکرد_ رییس اداره فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی چهار محال و بختیاری از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان خط اعتباری تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا منوچهری مقدم گفت: در راستای حمایت از تولید محصولات راهبردی، اصلاح الگوی کشت، بهره وری بهینه از منابع آب و ترویج استفاده از ادوات نوین، یک مرحله خط اعتباری شماره ۱۰ مکانیزاسیون به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان این مطلب گفت: از این مبلغ تسهیلات در برش شهرستانی دومیلیارد و صد میلیون تومان به شهرستان اردل، چهارمیلیارد و هشتصد میلیون تومان به شهرستان بروجن، دومیلیارد و صد میلیون تومان به شهرستان بن، سه میلیارد.

منوچهری مقدم ادامه داد: ششصد میلیون تومان به شهرستان خانمیرزا، یک میلیارد و دویست میلیون تومان به شهرستان سامان، چهارمیایارد و هشتصد میلیون تومان به شهرستان شهرکرد، دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان به شهرستان فارسان، یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به شهرستان کوهرنگ، سه میلیارد و ششصد میلیون تومان به شهرستان کیار، سه میلیارد و ششصد میلیون تومان به شهرستان لردگان و دومیلیارد و هفتصد میلیون تومان به طرح‌های استانی اختصاص یافته است که مطابق مفاد بخشنامه ۹۴۴ بانک کشاورزی در چهار زیر بخش زراعت، باغبانی، دام و طیور و شیلات تخصیص خواهد بود.

وی افزود: متقاضیان در مراکز شهرستان‌ها و استان پس از تکمیل پرونده و ثبت نام در سامانه سینا موفق به اخذ تسهیلات مذکور با سود ۱۵ درصد و دوره بازپرداخت سه تا هفت سال بسته به میزان تسهیلات دریافتی خواهند شد.

کد خبر 5669148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناخته IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      0 0
      یه مقدار هزینه ها را صرف زیباسازی شهرک منظریه بکنن که تو خیابوناش سگ فراوانه و در مقابل ساختمانها بلوار ها خاکی هست و آشغال را در اطراف رها میکنن بیماریها را گسترش میدن شهرداری اصلا اهمیتی نمیده بودجه ها را صرف بهسازی شهرک نمیکنن