۱۲ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۴۵

معاون استاندار آذربایجان غربی:

ادارات از نظر حجاب در وضعیت قابل قبولی نیستند

ادارات از نظر حجاب در وضعیت قابل قبولی نیستند

ارومیه - معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: ادارات از نظر حجاب در وضعیت قابل قبولی نیستند و باید نظارت جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ابراهیمی عصر دوشنبه در پنجمین جلسه‌ی ستاد عفاف و حجاب با اشاره بر رواج بی حجابی در جامعه در پی وقایع اخیر در کشور بر اجرای طرح فوری عفاف و حجاب به عنوان یک کار فرهنگی با ظرافت و دقت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بعد از وقایع و اتفاقات اخیر در کشور بی حجابی رواج پیدا کرده و در ظاهر اینگونه به نظر می‌رسد که دیگر نظارتی وجود ندارد گفت: وزارت کشور با تصویب طرح فوری عفاف و حجاب و جلوگیری از عادی انگاری و رواج بی حجابی در کشور در صدد اجرای عفاف و حجاب در جامعه است.

ابراهیمی با اشاره بر اینکه نظام ما جمهوری اسلامی و یکی از اصول تغییر ناپذیر ما اسلامیت است بر شروع اجرای این قانون از ادارات و نهادهای دولتی و تاکید کرد و گفت: ادارات از نظر حجاب در وضعیت قابل قبولی نیستند و باید نظارت جدی صورت گیرد.

وی از صداوسیما در جامعه به عنوان یک دانشگاه عمومی نام برد و افزود: امروز بیش از ۲۰۰ شبکه معاند علیه ایران برنامه سازی می‌کند و صدا و سیما باید با توجه به نیاز جامعه و مخاطب برنامه تهیه کند تا مخاطب به دنبال شبکه‌های خارجی نباشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی بر توجه جدی امر عفاف و حجاب در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت و باید این امر را از مدارس و به صورت ریشه‌های حل کنیم.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست تا به وظایف خود در خصوص اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب در ادارات و جامعه اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام بهنام دلریش دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم در این جلسه بر اجرای طرح قانون عفاف حجاب در سطح ادارات و نهادهای دولتی تاکید کرد و گفت: مدیران باید پا فراتر از کاغذ بازی بگذارند و در اجرای این قانون در ادارات با جدیت عمل کنند در غیر این صورت باید پاسخگو باشند.

در این جلسه اعضای ستاد به بیان نظرات پیشنهادی خود پرداختند.

کد خبر 5671946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha