۱۸ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۵۹

صباغیان در تذکر شفاهی:

دولت در ارائه برنامه هفتم توسعه به مجلس تسریع کند

دولت در ارائه برنامه هفتم توسعه به مجلس تسریع کند

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸ دی ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهارداشت: اقدام شنیع رسانه فرانسوی در توهین به رهبر انقلاب را محکوم می‌کنیم. همچنین با توجه به اینکه امروز سالگرد سقوط هواپیمای اوکراینی است، مجدداً به خانواده افرادی که در این سانحه کشته شدند، تسلیت می گویم.

وی بیان کرد: از موضع رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه ابتدا باید برنامه هفتم توسعه به مجلس ارائه شود، تشکر می‌کنم و دلت باید در ارائه برنامه هفتم توسعه به مجلس شورای اسلامی تسریع کند.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از کالاها گران شده و کیفیت لازم را هم ندارد. یکی از دلایل این مسئله ضعف دستگاه‌های نظارتی است و ما نباید دستگاه‌های نظارتی را تضعیف کنیم. گویا دستی در کار است که دستگاه‌های نظارتی نباید نیرویی داشته باشند تا برخی از واحدهای تولیدی، مردم را بچاپند.

صباغیان گفت: تعداد نیروهای سازمان تعزیرات حکومتی بسیار کم است و نیروهای سازمان استاندارد هم که باید بر کیفیت کالاها نظارت کنند، حقوق خود را از واحدهای تولیدی می‌گیرند و دستشان زیر ساطور این واحدهاست. ما باید به حقوق این دستگاه‌ها توجه کنیم که بتوانند نظارت بیشتری بر کیفیت کالاها داشته باشند.

کد خبر 5676520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      0 0
      سلام، برنامه هفتم ولو کمابیش تشابهات با برنامه قبل داشته باشد اولی تر از تمدید مجدد برنامه ششم است و باید زودتر از بودجه 1402 بررسی و تصویب شود. مجلس نباید تمدید مجدد برنامه ششم را بپذیرد و در صورت تأکید دولت بر تمدید مجدد برنامه قبلی، دولت را استیضاح کند. خدا نگهدار.