۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۲۰

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

۱۸۰ خودرو مکانیزه تخصصی و غیر تخصصی شن و نمک پاشی در منطقه ۵

 ۱۸۰ خودرو مکانیزه تخصصی و غیر تخصصی شن و نمک پاشی در منطقه ۵

معاون خدمات شهری منطقه ۵ عنوان کرد: حدود ۱۸۰ خودرو مکانیزه تخصصی و غیر تخصصی در حال شن‌پاشی و نمک‌پاشی هستند. ۱۶۰۰ نیروی خدمات شهری در منطقه ۵ در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

مرتضی مرادی، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۵ در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص مواجهه با بارش برف، بیان کرد: حدود ۱۸۰ خودرو مکانیزه تخصصی و غیر تخصصی در حال شن‌پاشی و نمک‌پاشی هستند. ۱۶۰۰ نیروی خدمات شهری در منطقه ۵ در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی با اشاره به بارش برف در تهران، افزود: ۴۲۰ نفر از همکاران در حوزه شهرداری بر فعالیت نیروهای شهری و خدماتی نظارت می‌کنند. در کلیه معابر اصلی و فرعی منطقه ۵ عملیات برف‌روبی صورت گرفته است.

مرادی گفت: با همکاری پلیس راهور، ترافیک سنگین و شدیدی را در منطقه نداشتیم. تا زمانی که بارش برف و باران پایان یابد، نیروهای خدمت‌رسان در سطح شهر فعال هستند.

وی در پاسخ به اینکه هموطنان با مشاهده معابر یخ‌زده چه اقداماتی می‌توانند انجام دهند، اظهار کرد: مسئله رفع یخ‌زدگی معابر با پاشش نمک و استفاده از محلول‌های خاص در دستور کار است. همچنین هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده و بروز چنین مسائلی از طریق سامانه ۱۳۷ موقعیت مورد نظر را به اطلاع همکاران برسانند.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۵ با اشاره به اینکه برف‌روبی در این منطقه در ۲ فاز صورت می‌گیرد، توضیح داد: نیروهای فعال منطقه ۵ در حال گشت‌زنی در منطقه هستند. برف‌روبی در بزرگراه‌ها بوسیله ماشین‌آلات تخصصی صورت می‌گیرد. همچنین برف‌روبی در محلات منطقه ۵ نیز توسط نیروی انسانی انجام می‌شود.

مرادی با اشاره به ۱۸ سایت برف‌روبی منطقه ۵ ادامه داد: سایت مرکزی برف‌روبی مکانیزه منطقه ۵ محل استقرار ماشین‌آلات سنگین است. در ایام زمستان به عنوان ستاد مرکزی برف‌روبی فعالیت می‌کند. هدایت ماشین‌ها از این نقطه انجام می‌شود. همچنین ۸ سایت اصلی و ۱۰ سایت فرعی در این منطقه تعبیه شده است.

کد خبر 5683247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha