۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۰۱

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان:

مدارس ابتدایی زنجان تا پایان هفته به صورت مجازی برگزار می شود

 مدارس ابتدایی زنجان تا پایان هفته به صورت مجازی برگزار می شود

زنجان-مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: تا پایان هفته مدارس ابتدایی زنجان مجازی برگزار می شود.

صفی الله کرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، با توجه به برودت هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف گاز، همه کودکستان‌ها دوره اول و دوم (مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها) تا پایان هفته جاری، فعالیت آموزشی نخواهند داشت.

وی بیان کرد: همچنین فرآیند آموزش در تمام مدارس ابتدایی استان زنجان، تا پایان هفته جاری، در هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: فعالیت حضوری مدارس متوسطه اول که تا پایان هفته جاری، امتحان هماهنگ استانی ندارند؛ در هر دو شیفت صبح و بعدازظهر لغو و فرآیند آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

کرامتی تاکید کرد: تاریخ جدید امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول متعاقباً توسط مدیران مدارس اعلام خواهد شد و در این میان فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان بجز بانک‌های منتخب و دستگاه‌های خدماتی و درمانی و امدادی نیز، تا پایان هفته جاری با دو ساعت تاخیر، از ساعت ۹/۳۰ شروع به کار خواهند کرد.

وی افزود: ضروری است مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه اول (در صورت نداشتن امتحان هماهنگ استانی)، با توجه به عدم فعالیت آموزشگاه‌ها تا پایان هفته جاری، نسبت به کاهش درجه حرارت موتور خانه‌های مدارس اهتمام جدی را به عمل آورند.

کد خبر 5683280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha