۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷

هواشناسی اعلام کرد:

۵۰ درجه اختلاف دما طی یک روز در ایران/گرم ترین و سردترین منطقه

۵۰ درجه اختلاف دما طی یک روز در ایران/گرم ترین و سردترین منطقه

سازمان هواشناسی اعلام کرد: اختلاف دمای سردترین و گرم‌ترین شهرهای کشور در شبانه‌روز گذشته به ۵۰ درجه سلسیوس رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی اعلام کرد: اختلاف دمای سردترین و گرم‌ترین شهرهای کشور در شبانه‌روز گذشته به ۵۰ درجه سلسیوس رسید به‌طوریکه سراب در آذربایجان‌شرقی با دمای ۲۵- درجه سلسیوس سردترین و عسلویه در بوشهر با دمای ۲۵+ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای کشور شدند.

نفوذ توده هوای سرد به کشور سبب شد تا امروز دمای هوای بسیاری از نقاط کشور کاهش یابد. در این بین سراب نسبت به روز گذشته حداقل چهار درجه سلسیوس سرد تر شده است.

از ابتدای زمستان تا کنون حداقل سه بار پایین‌ترین دمای روزانه کشور در سراب ثبت شده و بارها این شهر با تجربه دماهای پایین، جزو سردترین شهرهای کشور بوده است.

با این وجود بیشینه دمای هوا طی شبانه روز گذشته در عسلویه به ۲۵ درجه سلسیوس رسید. همچنین دما در ایستگاه‌های پارسیان، چابهار، جزیره ابوموسی و بندرعباس به محدوده ۲۴ درجه رسید.

کد خبر 5690046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • انسان IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      1 1
      خبرگزاری مهر که پانفارس در آن آنقدر نفوذ کرده که توان دیدن دیگر زبانهای ایران اسلامی رو نداره، برایم ارزشی نداره ، و این پیام فقط برای نهی از منکر فرستادم " با توجه به بستن نظرات به غیر از زبان فارسی ،در صفحه شما"
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      2 0
      گرمترین موقع ظهر برای عسلویه 25 درجه و سردترین موقع شب برای سراب منفی 25 در نظر گرفته شده روز سراب 2 منفی و شب عسلویه 10 مثبت است
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      2 1
      بلداجی منفی ۲۶ درجه اعلام شد ۲ بهمن
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      5 0
      وزیر آموزش وپرورش باید برکنار بشه که میخواد شاخص آلودگی رو با توجه به سیاست کاری خودش تغییر بده مگه دل بخواهی .جون بچه هارو به خطر میندازید خیر نبینید ان شاءالله که مردم اسیر تصمیم ها و بی تدبیریهاتون میشن.حق الناس این کاراتون رو باید جوابگو باشید. آموزش وپرورشی که انقدر خودخواهی داره نابودشه
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      3 0
      حضوری شدن مدارس به چه قیمتی سلامتی بچه ها در خطر است.چرا سه سال است شاد را ارتقا نمی‌دهند.وقتی امکانات هست .پس چرا علم پیشرفت میکند؟که انسان با توجه به شرایط سخت برای سلامت خود از آن بهرمند شود.مردم قزوین چی بگن که آلودگی از تهران بیشتر..وزیر آموزش پرورش باید برکنار بشه که میگه حضوری بشه شاخص تغییرک
    • MBT IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      0 0
      عجب هوایی بود امروز عسلویه تاظهربارون بعداز ظهرهم هواافتابی وگرم بفرمایین کولر