۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵

در جریان بازدید از مناطق زلزله‌زده اعلام شد؛

دستور ترکی برای تهیه اقلام مورد نیاز بازنشستگان خوی

دستور ترکی برای تهیه اقلام مورد نیاز بازنشستگان خوی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دستور ویژه‌ای برای بررسی وضعیت و ابعاد آسیب‌های وارده به بازنشستگان خوی و تهیه اقلام مورد نیاز صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نعمت‌الله ترکی در جریان سفر به آذربایجان‌غربی با بازنشستگان حاضر در محل اسکان زلزله‌زدگان خوی دیدار و دستور ویژه‌ای برای بررسی وضعیت و ابعاد آسیب‌های وارده به بازنشستگان خوی و تهیه اقلام مورد نیاز از جمله چادر، پتو و تجهیزات گرمایشی به مدیریت صندوق بازنشستگی استان آذربایجان‌غربی صادر کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تأکید بر رسیدگی سریع به رفع نیازها و مشکلات گفت: تجهیزات و اقلام مورد نیاز بازنشستگان باید طی امروز و فردا تهیه و در اختیار عزیزان آسیب‌دیده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: خسارت‌های وارده به منازل بازنشستگان تحت‌پوشش صندوق بازنشستگی در شهرستان خوی که از زلزله آسیب دیده‌اند نیز سریعاً بررسی و در صورت نیاز برای دریافت تسهیلات بازسازی ساختمان مسکونی در اولویت قرار گیرند.

ترکی همچنین در نشست با مدیر و کارشناسان صندوق بازنشستگی استان آذربایجان غربی، ابعاد خسارت‌های وارد شده به بازنشستگان تحت پوشش و راه‌های یاری رساندن به این عزیزان را بررسی کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این نشست با تأکید بر ضرورت شناسایی بازنشستگان آسیب‌دیده از زلزله خوی و ابعاد و میزان آسیب‌های وارده به این عزیزان گفت: صندوق بازنشستگی بنا به وظیفه ذاتی خود تلاش می‌کند تمامی امکانات موجود را برای یاری رساندن به این عزیزان و کاهش آلام و آسیب‌های ناشی از زلزله به‌کار گیرد.

وی تصریح کرد: در شرایط آب و هوایی نامساعد و برفی این روزها و به خصوص این‌که شهرستان خوی همواره یکی از نقاط سردسیر کشور محسوب می‌شود، یاری رساندن به عزیزان آسیب‌دیده از زلزله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ترکی افزود: باید هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌های اجرایی برای کمک به بازنشستگان آسیب‌دیده از زلزله هرچه سریع‌تر فراهم شود.

شهرستان خوی میزبان بیش از پنج هزار و ۲۰۰ بازنشسته و هزار و ۱۰۰ وظیفه‌بگیر تحت‌پوشش صندوق بازنشستگی کشوری است.

کد خبر 5699082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha