۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۴۶

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد:

شهدا درس آزادگی را به همه آزادی خواهان جهان آموختند

شهدا درس آزادگی را به همه آزادی خواهان جهان آموختند

یاسوج- فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: شهدا جهاد اکبر و اصغر را با هم انجام دادند، از نفس خود گذشتند تا درس آزادگی رابه همه آزادی خواهان جهان بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن حکمتیان ظهر یکشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت شهید داوود جاودانیان در گلزار شهدای یاسوج افزود: تیپ ۴۸ فتح در تمامی عرصه‌ها چه در دفاع مقدس و چه بعدازآن دوران، برای دفاع از مرزهای کشور و مبارزه با گروه‌های تکفیری و تروریستی ایستاده است.

حکمتیان اظهار داشت: درود خدا بر شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای عرصه امنیت، سلامت و شهدای مدافع حرم و در رأس آن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و این شهید بزرگوار که امروز به جمع شهدا پیوسته است.

وی بیان داشت: درود خداوند بر همه شهدایی که از همه دارایی‌های زندگی مادی خود گذشتند و جان خود را در راه خداوند متعال تقدیم این انقلاب کردند.

حکمتیان افزود: تیپ ۴۸ فتح در بیابان‌های سیستان و بلوچستان، در گرمای خوزستان همچنین در قله‌های سرد کردستان با ارتفاع بالاتر از ۲۰ متر برف از مرزهای کشور جانانه دفاع کرده است و دلاور مردان این تیپ درس مردانگی و ایستادی را آموختند.

وی با بیان اینکه این بسیجی دلاور بارها برای رفتن به مرز داوطلب شد تا بتواند از مرزهای انقلاب اسلامی دفاع کند، گفت: قهرمانان تکاور تیپ ۴۸ فتح کیلومترها این شهید بزرگوار را در بلندی‌ها مملو از برف روی دوش خود گذاشتند تا بتوانند پیکر وی را پایین بیاورند، همه ما طعم مرگ را خواهیم چشید و مرگ را درک خواهیم کرد و به‌اندازه دقیقه‌ای نمی‌توانیم در آن تأخیر بیندازیم، اما این شهیدان بزرگوار از خداوند مزد رشادت‌های خود را با شهادت گرفتند.

حکمتیان اظهار داشت: در حق ما دعا کنید تا نه به مرگ طبیعی بلکه با شهادت از دنیا برویم، امروز شما مردم شریف شهر یاسوج سنگ تمام گذاشتید و امیدواریم شفاعت این شهدا نصیب همه ما شود.

کد خبر 5701083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha