۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۴۷

استاندار قزوین:

«سوء‌مدیریت» علت اصلی مشکلات معدن مس طارم است

«سوء‌مدیریت» علت اصلی مشکلات معدن مس طارم است

قزوین- استاندار قزوین گفت: معدن مس طارم یک ظرفیت مناسب برای استان قزوین است که به علت سوء‌مدیریت با مشکلات زیادی روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر سه شنبه در کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید ه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: باید در سهمیه آب واحدهای دامداری که با مشکل حق آبه و ممنوعیت حفر چاه روبرو هستند تجدید نظر شود تا این واحدها با مشکل روبرو نشوند.

وی با توجه به بروز مشکلات متعدد مالی برای معدن مس طارم افزود: این معدن ظرفیت بسیار بزرگی برای استان محسوب می‌شود که به علت عدم مدیریت امروز با برخی مشکلات مواجه شده است که ما توصیه می‌کنیم ضمن بررسی مشکلات در راستای حل سریع مسائل اقدامات لازم انجام شود و بدهی‌های این معدن به بانک‌ها، سایر دستگاه‌ها و همچنین دولت پرداخت شود.

استاندار قزوین تاکید کرد: زمینه استفاده برخی واحدهای صنعتی از تسهیلات تبصره ۱۸ وجود دارد و واحدها می‌توانند از این طریق برخی از مشکلات خود را حل کنند.

گفتنی است در این جلسه مشکلات هفت واحد تولیدی، صنعتی، معدنی و کشاورزی در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 5709803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha