۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۲۲

فرماندار فامنین:

حقوق زن و حقوق بشر در اسلام کامل است

حقوق زن و حقوق بشر در اسلام کامل است

همدان- فرماندار فامنین گفت: حقوق زن و حقوق بشر در اسلام کامل است و نمی‌شود با حقوق بشر غربی که در مواردی یادآور دوران جاهلیت به ویژه در حقوق زنان است، به جنگ دیدگاه اسلام به بشر رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید روح‌الله حسینی شامگاه شنبه در جمع نمازگزاران مسجد موسی بن جعفر (ع) شهر فامنین با تبریک ماه رجب و در پیش بودن ماه رمضان؛ گفت: امروز روز مبعث رسول اکرم (ص) و روز برانگیخته شدن نبی مکرم اسلام به عنوان پیامبری، در شرایطی بود که جهل غرور و تعصب در دوران جاهلیت موج می‌زد.

وی با بیان اینکه نبی مکرم اسلام یک معجزه تمام نشدنی برای بشریت است؛ تصریح کرد: در این شرایط جاهلیت، در دامن پیامبر (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) رشد می‌کند که نمونه کامل یک زن مسلمان است.

فرماندار فامنین ادامه داد: اسلام و پیامبر اسلام به زنان جایگاه و شأن دادند و اکنون جاهلان به دنبال انتقام گرفتن از این اقدام پیامبر با اتهامات واهی درباره حقوق زنان به اسلام و مسلمانان هستند.

حسینی اظهار کرد: حقوق زن و حقوق بشر در اسلام کامل است و نمی‌شود با حقوق بشر غربی که در مواردی یادآور دوران جاهلیت به ویژه در حقوق زنان است، به جنگ دیدگاه اسلام به بشر و نگاه پیامبر به زنان رفت.

کد خبر 5712291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha