۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۲۴

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

راه شهدا چراغ راهنمای هدایت است/ انقلاب همواره ریزش و رویش دارد

راه شهدا چراغ راهنمای هدایت است/ انقلاب همواره ریزش و رویش دارد

بجنورد- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به برخی ریزش ها و رویش‌های انقلاب، گفت: برای ماندن در مسیر انقلاب باید از شهدا به عنوان چراغ هدایت بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا براتی زاده ظهر سه شنبه در یادواره بزرگداشت مقام شامخ ۱۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه ناجا و ۱۹ شهید یگان ویژه خراسان شمالی، اظهار کرد: راه شهدا، همان چراغ راهنمای مسیر هدایت و قطب نمای دقیق دلالت به سمت سعادتی است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی رابطه میان امت و رهبری، به هیچ وجه ارتباطی تطبیقی نیست بلکه این رابطه، حول محور اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه متمرکز است.

وی افزود: این همان راه شهداست و همه مردم به ویژه مسؤولان نظام برای اینکه عاقبت به خیر شوند باید در این مدار هدایت‌کننده قرار گیرند.

براتی زاده با اشاره به مصادیق ریزش‌ها و رویش‌ها، گفت: این انقلاب از ابتدای شکل گیری، همگام و همراه مخلص و متعهد کم نداشت ولی بعدها به عنوان خواص بی بصیرت لقب گرفتند چرا که در آزمون الهی دچار خطای محاسباتی شدند و اساسأ راه را گم کردند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بیان داشت: در جریان انقلاب اسلامی، عده‌ای بودند که با وجود باورها و اعتقادات راسخی که در ابتدای امر نسبت به ماهیت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه زمان داشتند ولی به تدریج از آن آرمان‌ها و ارزش‌های والا فرسنگ‌ها فاصله گرفتند.

کد خبر 5713739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha