۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۳۹

سلیمی:

جمع کمک‌ها به زلزله زدگان خوی از مرز ۱۵۴ میلیارد گذشت

جمع کمک‌ها به زلزله زدگان خوی از مرز ۱۵۴ میلیارد گذشت

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: جمع کل کمک های نقدی و غیرنقدی به هموطنان زلزله زده شهرستان خوی از مرز ۱۵۴ میلیارد تومان گذشت.

وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: ارزش نقدی اقلام اهدایی ورودی به انبار مشارکت‌های مردمی شهرستان خوی را ۹۷۸ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال و ارزش نقدی اهدایی خیرین و بنگاه‌های خصوصی به سازمان داوطلبان برای کمک به زلزله زدگان خوی را ۱۴۵ میلیارد و ۷۹۳ میلیون ریال اعلام کرد.

سلیمی از ۲۹۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال ارزش نقدی کمک‌های بین المللی شامل پتو، چادر امدادی، انواع زیرانداز و بسته‌های بهداشتی و مواد شوینده به هموطنان زلزله زده خوی خبر داد.

وی افزود: جمع کل کمک‌های نقدی واریزی به شماره حساب اختصاصی جمعیت هلال احمر از ابتدای پویش سراسری مهر تابان تا اکنون یعنی از ۹ بهمن تا اول اسفندماه جاری، ۱۲۰ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال بوده است.

رئیس سازمان داوطلبان از همکاری داوطلبانه شرکت تیپاکس در ارائه خدمات رایگان حمل و نقل اقلام ارسالی سازمان داوطلبان و مؤسسات خیریه همکار با این سازمان، از مبدا به مناطق زلزله زده خوی قدردانی و ارزش ریالی خدمات این شرکت را یک میلیارد و ۴۳۸ میلیون ریال اعلام کرد.

سلیمی در پایان اظهارات خود، یادآور شد: جمع کل کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مردم زلزله زده شهرستان خوی طی ۲۳ روز اخیر ۱۵۴ میلیارد تومان بوده است.

کد خبر 5714409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha