۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۳۰

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مسئولان به فکر معیشت و اقتصاد مردم باشند

مسئولان به فکر معیشت و اقتصاد مردم باشند

شهرکرد_نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: وظیفه مسئولان در قبال مردم تامین معیشت و رفع دغدغه های اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح دوشنبه در آئین کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری، اظهار کرد: با حفظ و صیانت از طبیعت به خودمان، جامعه و استانمان توجه بیشتر داشته باشیم.

وی افزود: توجه به طبیعت، درختان و احیای آن یک ضرورت است و کار اصلی، اساسی و مهم به شمار می‌رود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح کاشت نهال به‌صورت جهانی برنامه‌ریزی شده و سهم ایران از این طرح جهانی کاشت یک میلیارد اصله درخت است که باید طی چهار سال غرس شود.

نکونام عنوان کرد: توجه جهان و جهانیان به صیانت از طبیعت است، طبیعتی که برکات خداوند در آن قرار داده شده و مایه حیات و سلامت بشر است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند صریح و روشن عنوان می‌کند که هر آنچه در آسمان‌ها و زمین است برای انسان آفریده شده است لذا نباید با سهل‌انگاری از آن استفاده نکنیم، آن را از بین ببریم و یا توسعه ندهیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به وظایف مسئولان نسبت به مردم اشاره و اضافه کرد: باید زمینه معاش، آسایش و آرامش مردم به خوبی فراهم شود، تعامل باید دوطرفه باشد و مردم و مسئولان هر دو به وظایف خود عمل کنند.

نکونام بیان کرد: نمی‌توان فقط از مردم انتظار داشت که به وظایف خود عمل کنند ولی مسئولان هیچ کاری نکنند، وظیفه مسئولان تأمین معیشت، اقتصاد و سلامت است.

کد خبر 5726253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha