۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۰۳

به عشق مهدی(عج)؛ پرونده ویژه نیمه شعبان-۹۳

مهرواره محله همدل طرحی برای تقویت امید در مردم

مهرواره محله همدل طرحی برای تقویت امید در مردم

بجنورد- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مهرواره محله همدل باهدف نشر خوبی‌ها و با رویکرد جهاد تبیین و تقویت امید در مردم از طریق حل مسائل شان برگزار می‌شود.

حجت السلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز بر همه ما مسجل شده است که فضای مجازی تأثیر به سزایی در فضای حقیقی دارد و اگر در این میدان غبارآلود نتوانیم به‌خوبی مسیر پیرامونمان را تحلیل کنیم، آسیب‌های جدی را در آینده شاهد خواهیم بود؛ کما اینکه امروز نیز با همین ابزار خسارت‌های فرهنگی را در جامعه به وجود آورده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی و مردم ولایت مدار این خطه و خصوصاً هیئات و مساجد با درک صحیح از این مسئله به‌خوبی وارد میدان شده‌اند و شاهد هستیم که اکثر هیئت‌های ما و مساجد ما در فضای مجازی و جهاد تبیین کاملاً آگاهانه در حال فعالیت هستند.

وی افزود: هیئت‌ها و مساجد ما در فضای مجازی و جهاد تبیین کاملاً مؤثر بوده‌اند و این مجموعه‌ها با ایجاد محله همدل سبب نزدیک‌تر شدن دل‌های مردم به یکدیگر و رسیدن به موفقیت‌های دوچندان را رقم زده‌اند و این یکپارچگی باعث قوی‌تر شدن مجموعه‌های فرهنگی شده است.

حجت‌الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی امروز همه تلاش خودشان را می‌کنند و همه نیروهای متکثر را جمع کرده‌اند و با صرف پول فراوان و به‌کارگیری رسانه‌ها و روشنفکران، به دنبال ایجاد دلسردی، ناامیدی و تقویت شکافه‌ای اجتماعی هستند؛ اما همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها تأکید فرموده‌اند، راه‌حل مقابله با طرح دشمن، ایجاد همدلی، تقویت امید و زمینه‌سازی برای پای‌کار آوردن همدلانه همه آحاد مردم است.

وی گفت: مهرواره محله همدل باهدف نشر خوبی‌ها و با رویکرد جهاد تبیین و به‌پای کار آوردن مجموعه‌های مردمی برای تقویت امید در مردم از طریق حل مسائل شأن با نگاه محله محور در طراحی‌های فرهنگی در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی از نیمه شعبان تا عید غدیر برگزار می‌شود.

هدایتی گفت: داوری این مهرواره در ستادهای شهرستانی، استانی و ملی با نهادهای فرهنگی انجام می‌شود و از برگزیدگان تجلیل و قدردانی خواهد شد.

کد خبر 5726379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha