۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۱۴

جانشین انتظامی استان سمنان:

کشف ۱۶ میلیارد ریال لنت ترمز قاچاق در شاهرود/ اوباش دستگیر شدند

کشف ۱۶ میلیارد ریال لنت ترمز قاچاق در شاهرود/ اوباش دستگیر شدند

سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از کشف ۱۶ میلیارد ریال لنت ترمز قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: این محموله با یک کامیونت در حال حمل بود که توسط ماموران کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه یک محموله قاچاق لنت ترمز در شاهرود کشف و ضبط شد، بیان کرد: این محموله حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری مشهد - تهران کشف شد.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی حین گشت زنی به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند، تاکید کرد: در جستجوی این خودرو ۸۰۰ دست لنت ترمز خودروهای سنگین خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این لنت ترمزها ساخت کشور چین و در حال انتقال به تهران بودند، گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۶ میلیارد ریال برآورد می‌کنند.

میر احمدی با بیان اینکه یک نفر متهم در این خصوص دستگیر شد، ابراز کرد: فرد مذکور با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی همچنین از دستگیری اوباشی که اقدام به درگیری لفظی و ضرب و شتم یک آمر به معروف کرده بودند خبر داد و گفت: طی روزهای اخیر سه نفر از اوباش که برای نوامیس مردم در یکی از محلات شاهرود مزاحمت ایجاد کرده بودند، با امر به معروف یک فرد خیرخواه روبرو می‌شوند اما متأسفانه با نسبت به ضرب و شتم این شهروند مبادرت می‌ورزند.

جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه آمر به معروف از ناحیه سر در این درگیری مصدوم می‌شود، ابراز کرد: با توجه به جریحه‌دار شدن احساسات عمومی این امر بلافاصله در دستور کار مسئولان انتظامی شاهرود قرار می‌گیرد.

میراحمدی بیان کرد: اوباس بعد از ۴۸ ساعت شناسایی، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شدند.

کد خبر 5728914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha