۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۵۶

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

آغاز رزمایش انتظامی -ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ در استان مرکزی

آغاز رزمایش انتظامی -ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ در استان مرکزی

اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: طرح نوروزی انتظامی- ترافیکی این استان از امروز آغاز و  به مدت ۲۲ روز تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هادی رفیعی کیا صبح سه شنبه در رزمایش انتظامی _ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: اخیراً طرح زمستانه به پایان رسیده و اکنون شاهد آغاز طرح نوروزی انتظامی - ترافیکی هستیم که در این طرح‌ها تمام دستگاه‌های امدادرسان و خدمات رسان زحمات طاقت فرسایی را متحمل می‌شوند.

وی افزود: در بخش‌های ایمنی و کنترل و هوشمندسازی راه‌ها و …اقدامات خوبی شده و تداوم این اقدامات به جد در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: طرح نوروزی از امروز آغاز و به مدت ۲۲ روز تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

رفیعی کیا با اشاره به توسعه ناوگان موتوری و خودرویی بیان کرد: ۱۷۰ گشت خودرویی و موتوری پلیس در این ایام در کنار سایر دستگاه‌های خدمات رسان و امدادرسان گشت زنی خواهند کرد و در صورت لزوم امکان افزایش نیز وجود خواهد داشت، روزانه بین ۴۵۰ تا ۴۷۰ نفر از همکاران پلیس در راه‌های عبور و مرور استان بکارگیری می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در نوروز ۱۴۰۱؛ علت ۲۹ درصد تصادفات راکبین موتور سوار و ۲۹ درصد فوتی‌ها عابرین پیاده بوده‌اند لذا تقاضا می‌شود مردم رعایت قوانین و مقررات را مورد توجه ویژه قرار دهند. پلیس آنچه در توان دارد به عنوان خدمات شبانه روزی و مضاعف به مردم ارائه خواهد داد.

کد خبر 5732917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha