۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵

همزمان با ماه مبارک رمضان؛

توزیع بیش از ۸۷۰۰ افطاری ساده در منطقه ۱۳

توزیع بیش از ۸۷۰۰ افطاری ساده در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از توزیع بیش از هشت هزار و ۷۰۰ افطاری ساده در ویژه برنامه بهار ایران در فلکه دوم نیروی هوایی و بوستان پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اجرای پویش بزرگ نذر یاری در شهر تهران گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون و در ایام نوروز، بیش از هشت هزار و ۷۰۰ افطاری ساده در ویژه برنامه بهار ایران واقع در فلکه دوم نیروی هوایی و بوستان پلیس توزیع شده است.‌

به گفته شهردار منطقه ۱۳، این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در مساجد و حسینیه‌های محدوده ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه در جشن بهار ایران، ایستگاه‌های مختلفی با محوریت آسیب‌های اجتماعی استقرار یافته است، افزود: یکی از ایستگاه‌ها به کارآفرینی و مشاغل خانگی اختصاص دارد که در آن محصولات کارآفرینان به منظور کمک به درآمدزایی و حمایت از آن‌ها عرضه و ایستگاه دیگری نیز با عنوان پیشگیری از اعتیاد فعالیت می‌کند که کتابچه و بروشورهای مختلف نیز در آن توزیع می‌شود. همچنین جذب خیر و سرپرست برای ایتام و کودکان بی سرپرست در قالب طرح محسنین بخش دیگر فعالیت ایستگاه‌های امور آسیب‌های اجتماعی منطقه است.

وی اظهار کرد: مرحله اول توزیع بسته‌های ارزاق بین خانواده‌های شناسایی شده توسط پایگاه خدمات اجتماعی منطقه با مشارکت خیران انجام شده است.

کد خبر 5746306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha