۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

هلال احمر زنجان با برنامه های تحولی ارتقا می یابد 

هلال احمر زنجان با برنامه های تحولی ارتقا می یابد 

زنجان-نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: هلال احمر استان زنجان با برنامه های تحولی ارتقا می یابد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی طاهری روز شنبه در دیدار با سرپرست جمعیت هلال احمر استان افزود: از اینکه با برنامه هستید و تکالیفی برای ارتقای مجموعه هلال احمر دارید با تمام توان به مراتب بالاتر و ارتقا خواهید یافت.
وی تاکید کرد: برای کمک به هلال احمر در استان زنجان با همه توان در کنار این مجموعه هستیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: همه کارکنان هلال احمر خوش فکر و توانمند هستند و از همه خدمات و تلاش‌ها قدردانی می‌کنم.

برنامه تحول ۶ ماهه نخست سال جاری در هلال احمر استان زنجان تدوین شده است

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در ادامه این دیدار گفت: هلال احمر ارگانی مردمی به شمار می‌رود، ظرفیت اجتماعی قوی دارد و این ظرفیت نگاه بلند و تعامل با سایر ارگان‌ها را می‌طلبد تا هم افزایی انجام شود.

حکمت اله هلاشمی افزود: باید با خرد جمعی تحولی ایجاد کنیم و از طرفی افزایش اعتماد عمومی در این تحول مهم است در این خصوص به حتم از ظرفیت افراد صاحب نظر، خوش فکر، خلاق و تأثیرگذار همکاری و تعامل خواهیم کرد.

وی به استفاده توأم از سخت افزار و نرم افزار در هلال احمر تاکید کرد و ادامه داد: تلاش خواهیم کرد به پارک علم و فناوری ورود پیدا کنیم چرا که در حوزه حوادث، نرم افزارها بسیار ارزشمند بوده و موجب ارتقای سرعت عمل می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: استفاده از نرم افزارها در حوادث تأثیر گذاری معنادار و با کیفیتی را به همراه دارد که این مهم نیز یکی دیگر از برنامه‌های اولویت دارد در این مجموعه به شمار می‌رود.

هاشمی به مولد سازی اشاره کرد و افزود: هلال احمر در این خصوص مأموریت ویژه ای دارد که در زمینه‌ای متولی و در زمینه‌ای دیگر مشارکت است.

وی ادامه داد: بودجه‌های کشوری و استانی پاسخگوی مطالبات نیست فضاهایی داریم که در مولد سازی مورد تاکید دولت، رئیس جمعیت هلال احمر کشور و استاندار زنجان، اقداماتی را انجام خواهیم داد که این مهم نیز از دیگر برنامه‌های مهم محسوب می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برنامه‌های بیان شده را با سرعت انجام خواهیم داد تا تحول مورد نظر را محقق و دچار روزمرگی نشویم.

هاشمی یادآوری کرد: برنامه تحول برای ۶ ماهه نخست در هلال احمر استان زنجان تدوین شده، پیشرفت‌ها اطلاع رسانی خواهد شد و جاهایی که نیاز به حمایت و همکاری نمایندگان مجلس باشد از این ظرفیت مهم نیز استفاده خواهیم کرد.

وی اظهارداشت: حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای جمعیت هلال احمر مفید و مؤثر خواهد بود و مجموعه باید به لحاظ فرهنگی و اجتماعی تقویت شود چرا که صلح پایداری که در اموربین الملل مهم است، بشردوستی و انسانیت که شعار و اهداف اصلی هلال احمر به شمار می‌رود پررنگ‌تر خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: انسجام فکری و توانایی در هلال احمر مهم است چرا که می‌خواهیم علم و خدماتی صادر کنیم که باید در این حوزه‌ها مهارت و تجربه‌هایی را کسب کنیم.

هاشمی به طرح تدوین عملیاتی اشاره کرد و افزود: در شهرستان‌های استان نقشه خطر نداریم، طرح امدادرسانی استاندارد و تأثیر آن در سایر حوزه‌ها در ۶ مرحله آماده شده که اگر این طرح پایه گذاری و نهادینه شود، هزینه‌ها کنترل و کاهش می‌یابد.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده مانع تعطیلی مرکز جامع خدمات توانبخشی هلال احمر زنجان خواهیم شد.

کد خبر 5755504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha