۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۱۴

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد؛

پیگیری پروژه‌های ناتمام آموزش وپرورش در سفر رئیس جمهور به خوزستان

پیگیری پروژه‌های ناتمام آموزش وپرورش در سفر رئیس جمهور به خوزستان

اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: محور مصوبات رئیس جمهور در دومین سفر خود به خوزستان در حوزه آموزش و پرورش عمرانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم احمدی لاشکی شامگاه سه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای ضمن تشریح برنامه‌های آموزش و پرورش در سفر رئیس جمهور به خوزستان اظهار کرد: محور مصوبات رئیس جمهور در دومین سفر خود به خوزستان در حوزه آموزش و پرورش عمرانی خواهد بود و بر ضرورت ارتقای شاخص‌های فضای آموزشی کیفی در استان تاکید خواهد شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با تشریح مصوبات عمرانی اضافه کرد: جمع‌آوری مداری کانکسی و مدارس خشتی و گلی، تکمیل پروژه‌های ناتمام آموزش و پرورش، برنامه‌های حوزه دانشگاه فرهنگیان و بخش‌های مختلف عمرانی و تجهیز مدارس از جمله مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به خوزستان خواهد بود.

لاشکی با بیان اینکه ۳ روز کامل کاری را در خدمت همکاران فرهنگیان استان خواهیم بود؛ اظهار کرد: تیمی را برای روزهای دوم و سوم در آبادان مستقر خواهیم کرد تا بتوانیم خدمات پاسخگویی را در ۲ نقطه استان گسترده داشته باشیم.

وی با برشمردن برنامه‌های سفر خود به خوزستان توضیح داد: برگزاری جلسات شورای اداری، شورای معاونان و حضور در منازل معلمان و دانش آموزان شهید از جمله برنامه‌های این سه روز در خوزستان خواهد بود.

لاشکی گفت: در این سه روز تیم‌های مختلفی در حوزه‌هایی مثل آموزش، پرورش، نوسازی، تجهیز مدارس و ارزیابی عملکرد از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ در محل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان مستقر خواهند شد و پاسخگوی فرهنگیان خواهند بود.

کد خبر 5763560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha