۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴

یدیعوت آحارونوت:شرایط فعلی آرامش پیش از طوفان است

یدیعوت آحارونوت:شرایط فعلی آرامش پیش از طوفان است

منابع عبری با اشاره به حملات امروز علیه غزه، شرایط حاکم بر اراضی اشغالی را آرامش پیش از طوفان توصیف کرد و مقامات اسرائیلی معتقدند که این حملات با پاسخ موشکی غزه روبرو خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در پی شهادت ۱۳ فلسطینی در حملات امروز ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه که سه فرمانده گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) نیز در بین آنها حضور دارد، منابع عبری از بازگشایی پناهگاه‌ها در اراضی اشغالی خبر دادند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت در این باره گزارش داد که شهرداری‎‌های مناطق کفارسابا، رعنانا، هرتزلیا، یافنه، بات یام و ریشیون لتسیون واقع در اطراف تل‌آویو از بازگشایی پناهگاه‌ها خبر داده‌اند.

همچنین در پی نگرانی از پاسخ موشکی مقاومت فلسطین به حملات امروز، منابع محلی در اراضی اشغالی از بازگشایی پناهگاه‌ها در بئرالسبع و عسقلان (در جنوب اراضی اشغالی) خبر دادند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت همچنین در توصیف شرایط کنونی عنوان کرد که این وضعیت شبیه به آرامش پیش از طوفان است.

منابع عبری همچنین گزارش دادند که شهرداری سدیروت در راستای تخلیه ۴۵۰۰ نفر از ساکنان شهرک سدیروت در اطراف غزه وارد عمل شده است.

بامداد امروز منابع فلسطینی اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اهدافی در نوار غزه را بمباران کردند. در این تجاوز وحشیانه سه فرمانده گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) و شماری از غیرنظامیان به شهادت رسیدند.

کد خبر 5775454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha