۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۰۵

از سوی ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفت؛

استقرار گنبدآهنین در سراسر اراضی اشغالی از ترس حملات موشکی مقاومت

استقرار گنبدآهنین در سراسر اراضی اشغالی از ترس حملات موشکی مقاومت

ارتش رژیم صهیونیستی از بیم آغاز حملات موشکی گسترده از سمت نوار غزه، سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین را در سراسر اراضی اشغالی مستقر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین از بیم آغاز حملات موشکی نیروهای مقاومت از سمت نوار غزه، در بالاترین سطح از آماده باش قرار گرفته است.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین تنها در مرزهای جنوبی اراضی اشغالی مستقر نشده بلکه در سراسر این اراضی مستقر شده است.

این اقدام ارتش رژیم صهیونیستی از بیم آغاز حملات موشکی از سمت نوار غزه صورت می‌گیرد.

همچنین خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی پناهگاه‌های متحرکی را برای نظامیان خود به خطوط درگیری در نوار غزه ارسال کرده است.

این شبکه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی پناهگاه‌های متحرکی را برای نظامیان خود به خطوط درگیری در نوار غزه ارسال کرده است.

از سوی دیگر رسانه‌های خبری گزارش دادند که در پی شهادت سه تن از فرماندهان نیروهای مقاومت فلسطین توسط ارتش رژیم صهیونیستی، نظامیان صهیونیست از ترس حملات موشکی، مسیرهای اصلی در نزدیکی مرزهای نوار غزه را بستند.

گردان‌های القدس اعلام کرد که در عملیات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی نه تنها ۳ تن از فرماندهان ارشد این گردان‌ها ترور شده‌اند بلکه همسران و تعدادی از فرزندان آنها نیز به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر، رسانه‌های فلسطینی از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیستی در شهر نابلس خبر می‌دهند. گفته می‌شود صهیونیست‌ها خانه‌ای را در محله الیاسمینه در مرکز شهر نابلس محاصره کرده‌اند.

ساعاتی پیش منابع صهیونیستی اعلام کردند گروهی از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی برای خنثی کردن عملیات ضدصهیونیستی به مرکز شهر نابلس حمله بردند.

کد خبر 5775158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha