۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸

سرهنگ بهرامی خبر داد

کشف ۲ میلیارد بلورجات قاچاق در جنوب تهران

کشف ۲ میلیارد بلورجات قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۱۵ هزار عدد بلورجات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف یک دستگاه کامیون حامل بلورجات قاچاق در محدوده خیابان رجایی شدند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز گردید یک دستگاه کمپرسی ۱۸ چرخ حامل کالای قاچاق تحت پوشش بار قانونی از استان‌های جنوبی کشور به مقصد شهرستان ری در حرکت است که در ابتدای ورود به اتوبان آزادگان خیابان رجایی جنوب رؤیت ضرورتاً مأمورین این پلیس نهایتاً خودروی مذکور را متوقف کردند.

بهرامی افزود: در بررسی اولیه مشخص گردید که اقدام به پوشاندن و اختفا کالاها نموده و تحت پوشش یک فقره بارنامه غیر اقدام به حمل مقادیری کالا نموده است در حالیست که پس از بازدید مشاهده گردید بار خارجی و بارنامه، اسناد و مدارک گمرکی ساختگی است.

وی ادامه داد: کالاهای کشف شده شامل تعداد ۱۵۲۶۰ عدد لیوان و پارچ از جنس شیشه ساخت چین بوده که پرونده‌ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندار لازم است و سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره می‌اندازند.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 5775879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha