۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴

امام جمعه پردیس:

مشکلات مسکن مهر یکی از معضلات بزرگ پردیس است

مشکلات مسکن مهر یکی از معضلات بزرگ پردیس است

پردیس- امام جمعه پردیس گفت: مشکلات مسکن مهر یکی از معضلات بزرگ پردیس است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه پردیس طی سخنانی خواستار هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی در مقابله با فساد شد و گفت: در این مبارزه باید از نیروهای متعهد بهره گیری شود.

وی گفت: پیگیری مطالبات مردم از تریبون مقدس نماز جمعه، امید مردم را افزایش می‌دهد، نماز جمعه و تریبون آن در خدمت مردم است و تمام مشکلاتی که در شهرستان مورد غفلت یا بی‌توجهی بوده را پیگیری و با شفافیت و با احترام کامل از طریق این تریبون مقدس به گوش مسئولین مربوطه رسانده‌ایم.

امام جمعه پردیس افزود: خوشبختانه در برخی از آنها، مسئولین مربوطه پای کار آمده و اقدامات لازم را برای رفع مشکلات انجام می‌دهند که از آنان تشکر می‌کنیم.

حسینی مسکن مهر را یکی از مشکلات بزرگ پردیس دانست و تاکید کرد: با تغییرات مدیریت خبرهای خوشی را مبنی بر آغاز به کار شرکت عمران برای تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی و خدمات روبنایی شاهد هستیم.

وی برخی مشکلات مسکن مهر پردیس را همانند زخم کهنه دانست و گفت: مردم در انتظار خبرهای خوش از تکمیل و تحویل مسکن مهر در پردیس هستند، که با پیگیری دادستان و قول مساعد مدیر عامل شرکت عمران، امیدهای برای رفع مشکلات بیشتر شده است.

خطیب جمعه پردیس حملات بزدلانه و جنایتکارانه رژیم جعلی اسرائیل به فرماندهان مقاومت و پاسخ قاطع مقاومت، را مورد اشاره قرار داد و گفت: صهیونیست‌ها می‌خواهند حملات گسترده ای را به جهاد اسلامی کنند و حماس پاسخ آنها را ندهد و بین گروه‌های مقاومت اختلاف بیاندازند، اما پاسخ مقاومت به مناطق صهیونیست‌نشین بسیار بیشتر از دفعات قبل است.

کد خبر 5778091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اکبر AE ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      1 0
      یکی نیست تواین مملکت بیادفاز۵وضع این واحدها وببینه،تحویل نمیدن،وقتیم کیهان بدن،همه چی باید خودمون بخریم